تازه‌های فجر

موسیقی (2تا 8 اسفند) گروه موسیقی بوشهری لیان، تنها گروه موسیقی نواحی ایران است که به بیست و ششمین جشنواره فجر دعوت شده است.
کد خبر: ۳۸۵۷۱۳

گروه لیان در این کنسرت بیشتر به موسیقی و حرکات آیینی رایج در بوشهر می‌پردازد.

تئاتر (16 بهمن تا اول اسفند)

خانه تئاتر دانشگاهی ایران در نظر دارد تعداد محدودی از بلیت‌های نمایش‌های بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهد.

دانشجویان با در اختیار داشتن کارت دانشجویی و با مراجعه به خانه تئاتر دانشگاهی ایران می‌توانند بلیت‌های جشنواره را دریافت کنند.

دومین بازار تئاتر ایران صبح دیروز در تالار وحدت کار خود را آغاز کرد.

در اولین روز این بازار، 7 گروه ایرانی در حضور کارشناسان و مدیران جشنواره‌های معتبر خارجی به معرفی آثار و گروهشان پرداختند.

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بهرام شاه‌محمد‌لو، اردشیر صالح‌پور و علی پویان، داوری بخش خیابانی بیست ‌و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به عهده دارند.

تجسمی (12بهمن تا 12 اسفند)‌

50 اثر کاریکاتور، عکس و نگارگری از استادان و هنرمندان پیشکسوت این 3 رشته در بخش جنبی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران ارائه شده است.

از جمله هنرمندانی که آثارشان در این بخش از جشنواره تجسمی فجر به نمایش درآمده، می‌توان به کامبیز درم‌بخش، توکا نیستانی، بهرام عظیمی، جمال رحمتی، ابوالفضل محترمی، فیروز مظفری، فخرالدین فخرالدینی، جاسم غضبان‌پور، سعید محمودی ازناوه، حسن غفاری، محمدرضا بهارناز، محمد ســتاری، مجید مهــرگان، عباس جمال‌پور و هوشنگ فرزان اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها