سه شنبه 28 دی اعلام می‌شود

سهمیه های جدید گازوئیل خودروها

سهمیه های جدید گازوئیل ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کشور در دولت نهایی شد و جزئیات این سهمیه ها روز سه شنبه به صورت رسمی اعلام می شود.
کد خبر: ۳۸۰۲۳۸

به گزارش مهر، سهمیه های جدید خودروهای گازوئیل سوز یکشنبه شب در کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت نفت، وزارت راه و ترابری، اقتصاد و دارایی و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تعیین و نهایی شده است.

بر این اساس روز سه شنبه 28 دی ماه جزئیات سهمیه خودروهای گازوئیل سوز به طور رسمی توسط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام خواهد شد.
 
سید شمس الدین حسینی سخنگوی اقتصادی دولت هم اخیرا با اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی نظام سهمیه بندی گازوئیل ادامه می یابد به مهر گفته بود: در آینده هم از ساز و کارهای دقیق تر و مطمئن تری برای عرضه این فرآورده نفتی استفاده خواهیم کرد.
 
از سوی دیگر، ستاد هدفمندی یارانه ها پس از اعلام اولیه سهمیه‌ گازوئیل خودروهای عمومی در اواخر آذرماه، هشتم دی ماه در مصوبه ای  با لحاظ کردن تغییراتی در سهمیه‌ها، گازوئیل 350 تومانی این بخش را به قیمت "150تومان به علاوه یک ریال" کاهش داده بود.
 
مسئولان وزارت راه و ترابری هم امروز اعلام کرده اند: با توجه به اینکه سهمیه سوخت در نظر گرفته شده دی ماه برای ناوگان باری و مسافری حمل و نقل برون شهری با مصرف و عملکرد و نیازشان متناسب و با کمترین اعتراض‌ها مواجه بوده است این سهمیه برای بهمن و اسفند ماه نیز تمدید شده است.
 
بر این اساس کارتهای سوخت جدید متناسب با عملکرد ناوگان حمل و نقل برون شهری با همکاری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و شرکت فرآورده‌های پخش و پالایش مواد نفتی در نظر گرفته می‌شود که پس از تصویب در ستاد هدفمندی یارانه‌ها از فروردین ماه اجرایی خواهد شد.

در حال حاضر سهمیه سوخت ناوگان باری درون شهری و برون شهری تقریبا یکسان است که از فروردین ماه سهمیه سوخت بر اساس سیستم هوشمند که ناوگان جاده‌ای و فعالیت آنها را به‌ طور کامل مشخص شده متناسب با میزان مصرف و عملکردشان اختصاص می‌یابد تا سهمیه گازوئیل لیتری 150 تومان برای ناوگان مسافری و باری برون شهری تامین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها