با پایان عملیات بهسازی

پروازهای فرودگاه همدان آغاز شد

مدیر فرودگاه همدان گفت: پس از انجام عملیات بهسازی سطوح پروازی فرودگاه همدان، پروازهای همدان ـ مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۰۵۵۹

علی کیخانی در گفتگو با مهر در همدان از برقراری مجدد پرواز همدان ـ مشهد در فرودگاه همدان خبر داد و اظهار داشت: پس از انجام عملیات بهسازی سطوح پروازی برقراری فرودگاه همدان، پروازهای همدان - مشهد آغازشد.

وی با بیان اینکه انجام این پروازها بنا بر تقاضای مردم استان همدان بوده است ، گفت: بر اساس برنامه‌ ریزی‌ دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

مدیر فرودگاه همدان افزود: علاوه بر پروازهای مسیر مشهد ، دو پرواز نیز در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از طریق هواپیمایی نفت انجام می‌شود که در صورت وجود تقاضاهای مردمی در آینده افزایش پروازها را خواهیم داشت. برنامه‌های پرواز مسیر سوریه نیز در دست بررسی است که در صورت فراهم شدن شرایط انجام پرواز زیارتی در دمشق اطلاع‌ رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

کیخانی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه همدان تنها شامل پرواز همدان - مشهد است ، اظهار داشت:پروازهای مسیر مشهد ـ همدان به دلیل کوتاه شدن باند در عملیات بهسازی به طور موقت قطع شده بود.

لازم به یادآوری است با وجود آغاز مجدد پروازهای فرودگاه همدان ، امسال حجاج بیت الله الحرام از این فرودگاه اعزام نخواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها