از شبکه جهانی جام جم 20 مهر پخش می‌شود

فیلم های در همین نزدیکی و بازی شبانه

فیلم های سینمایی در همین نزدیکی و بازی شبانه روز سه شنبه 20 مهر از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۳۵۸۹۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی"درهمین نزدیکی" سه شنبه 20مهر / 12اکتبر ساعت 3:25 اروپای مرکزی /3:25 مرکز آمریکا /3:25 کوآلالامپور پخش می شود.

بازیگران: پرویز پورحسینی ، پرستو گلستانی ، پیام دهکردی ، رسول نجفیان و...

خلاصه فیلم :داستان مهندس محسنیان، مدیرعامل یک شرکت بزرگ اقتصادی است که ارتقاء و توسعه شرکتش تنها هدفش است ، ناخواسته مشکلاتی را برای کارمندانش ایجاد می کند تا اینکه یک روز مرگ به سراغ او می آید. محسنییان در کنار آقای مرگ در یک فرصت که از نظر زمانی ?? ساعت بنظر می رسد، ولی در حقیقت، یک لحظه است مروری به گذشته خود دارد.

فیلم سینمایی " بازی شبانه" سه شنبه 20 مهر/ ساعت 22:00 اروپای مرکزی / 22:00 مرکز آمریکا / 22:00 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران:فقیهه سلطانی، شیوا بلوریان، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، علی صادقی، مازیار فیروزمند، غزاله نظر، میرطاهر مظلومی  و...

خلاصه داستان: باندی خلافکار و مخوف،‌ از طریق اینترنت با جوانان ارتباط برقرار می کنند. یکی از اعضای این گروه سامان است،‌ که در یکی از ارتباط هایش با دختر جوانی به نام رها که به تازگی از شهرستان به تهران آمده است و ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها