مورینیو: آژاکس را به راحتی شکست می‌دهیم

رئال‌مادرید، پرافتخارترین تیم جام باشگاه‌های اروپا، در شرایطی امشب گام به فصل جدید این رقابت‌ها می‌گذارد که در 7 دوره اخیر این رقابت‌ها فروغی نداشته و این بار با خوزه مورینیو برای جبران ناکامی‌ها خیز برداشته است. کهکشانی‌ها که در گروه G با تیم‌های میلان، آژاکس و اوسر همگروه است امشب در نخستین گام میزبان آژاکس آمستردام تیم با ریشه هلند است. هر چند رئال در پایان هفته دوم لالیگا در صدر قرار گرفته اما آژاکس در لیگ هلند پشت سر فاینورد در رده دوم قرار گرفته است و بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند برای سانتیاگو برنابئو دردسرساز شود. خوزه مورینیو، سرمربی رئال درباره این بازی گفت: با توجه به این‌که 30 آنالیزور باشگاه به خوبی حریف هلندی را تجزیه و تحلیل کرده‌اند مشکلی برای یک شروع خوب نداریم و به راحتی پیروز می‌شویم.
کد خبر: ۳۵۳۵۴۳

همچنین کریستیانو رونالدو ستاره خط حمله کهکشانی‌ها با اشاره به ناکامی 7 سال اخیر رئال در لیگ قهرمانان گفت: انگیزه زیادی برای موفقیت داریم، امسال حس خوبی دارم و می‌دانم موفق می‌شویم چرا که تمام ابزارهای لازم را در اختیار داریم.

در دیگر بازی حساس گروه مرگ، میلان با سرمربی جوانش آلگری در ورزشگاه سانسیرو پذیرای اوسر فرانسه است، مربی‌ای که انگیزه‌های فراوانی برای اثبات توانایی‌هایش دارد و اعلام کرده که با دنیایی انگیزه و احساس لیگ قهرمانان را آغاز خواهد کرد.

حساس‌ترین بازی گروه E را تیم‌های بایرن‌مونیخ نایب قهرمان فصل گذشته و رم در آلیانس آره‌نا شهر مونیخ برگزار می‌کنند جایی که میزبان فرانک ریبری، ستاره فرانسوی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد تا لوئیس ونگال درباره این بازی و غیبت ستاره تیمش این چنین اظهار نظر کند: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و تعدادی از بازیکنان صد درصد آماده نیستند با وجود این برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. در سوی دیگر رم در هفته اخیر سری A ایتالیا شکست تحقیرآمیز 5 بر یک را تجربه کرد با این حال کلودیو رانیری که در این دیدار آدریانو و توتی را هم در اختیار دارد، گفت: بازیکنانم به خاطر شکست تلخی که در کالچو داشتیم بسیار ناراحت هستند، اما فضای لیگ قهرمانان اروپا هیچ ارتباطی به کالچو ندارد و ما هیچ هراسی از بایرن نداریم.چلسی یکی دیگر از مدعیان این رقابت‌ها که در گروه F قرار دارد گرچه امشب فرانک لمپارد و اشلی کول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما شاگردان آنچلوتی که در لیگ برتر یکه تازی می‌کنند بعید است در زمین زیلینا کرواسی به مشکل بخورند.

برنامه کامل بازی‌های امشب:

بایرن مونیخ آلمان –رم ایتالیا/کلوژ بلژیک-بازل سوئیس/مارسی فرانسه-اسپارتاک مسکو/زیلینا کرواسی- چلسی انگلیس/رئال مادرید اسپانیا-آژاکس هلند /میلان ایتالیا- اوسر فرانسه/آرسنال انگلیس – براگا پرتغال/شاختاردونتسک اوکراین-پارتیزان بلگراد صربستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها