از این محصول در طول توسعه خود تحت نام سدان جدید یاد میشد. فولکس jetta نقش بسیار مهمی در استراتژی فروش محصولات این شرکت در آمریکا دارد به گونهای که برآورد شده نیمی از محصولات فروخته شده توسط کارخانه فولکس به این ماشین تعلق گیرد.
هدف از این کار جذب خریدارانی است که پیش از این فکر میکردند داشتن این ماشین دور از دسترس و توانایی خرید آنهاست.البته ارائه ماشین بدون این امکانات صرفا جهت تقویت باور افراد برای خرید این ماشین است.
این ماشین در مدلهای tdi،sel،se،s و مدل اسپرت GLI عرضه خواهد شد. مدل GLI اساسا همان سدان GTI است که با سیستمهای تغییر یافته به بازار عرضه خواهد شد.
تمام مدلهای فولکس jetta با جعبه دنده استاندارد دستی و همچنین اتوماتیک عرضه خواهند شد. به علاوه بسته به مدل ماشین سیستم دنده دستی ـ اتومات به صورت انتخابی و گزینشی عرضه میشود. مدل هیبریدی این خودرو نیز برای عرضه در سال 2012 طراحی شده است.
از لحاظ ابعاد، این مدل نسبت به آخرین مدل عرضه شده 3 اینچ افزایش داشته و به 7/182 اینچ رسیده است. این افزایش به این دلیل است که فضای بین صندلی عقب و صندلی جلو 6/2 اینچ افزایش یافته است. عرض و ارتفاع ماشین نسبت به آخرین مدل عرضه شده تقریبا بدون تغییر است. از لحاظ ظاهری هم مدل پهنتری نسبت به آخرین نسل ارائه شده است.
Cardesignnews
مترجم: آتنا حسنآبادی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
یحیی آل اسحاق، وزیر اسبق بازرگانی در گفتوگو با روزنامه جامجم:
در گفتوگو با جواد منصوری به بررسی واقعه ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و تأثیر آن در امتداد مقاومت از دانشکده فنی تا نسل امروز پرداختیم