متهم پس از قتل همسر خود دستگیر شد

اختلاف خانوادگی قربانی گرفت

مردی که در پی اختلاف خانوادگی، همسر 35 ساله خود را به قتل رسانده بود؛ پس از فرار، در منزل یکی از بستگان خود دستگیر شد.
کد خبر: ۳۳۵۴۵۴

به گزارش «جام‌جم»‌اواخر هفته گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع جنایت در یکی از محله‌های تبریز، ماموران با عزیمت به محل موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تبریز گزارش کردند.

با حضور بازپرس جنایی در محل مشخص شد، مقتول زن 35 ساله‌ای به نام نیر است که با روسری خفه شده است.

سرهنگ مداحی، رئیس پلیس آگاهی تبریز در ارتباط با پیگیری پرونده به «جام‌جم» گفت: بررسی‌های اولیه در محل جنایت نشان می‌داد که درگیری شدیدی در خانه روی داده و بنا به اظهارات همسایه‌ها، مقتول با شوهرش اختلاف داشته است.

مداحی افزود: پس از تحقیقات اولیه معلوم شد، همسر مقتول به نام امیر (41 ساله) پس از ارتکاب جنایت، اوایل شب از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: با به دست آمدن سرنخ‌هایی در ارتباط با این جنایت، دستور دستگیری همسر مقتول صادر شد و ماموران پس از تحقیقات گسترده، مخفیگاه او را در یکی از شهرک‌های اطراف تبریز شناسایی و او را که در منزل یکی از بستگان خود مخفی شده بود، دستگیر کردند.

اعتراف

امیر ـ متهم ـ پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل همسر خود اعتراف کرد و گفت: از چندی پیش با یکدیگر اختلاف داشتیم و شب حادثه نیز پس از مشاجره با وی، لحظه‌ای کنترل خود را از دست دادم و او را با ضربات مشت و بستن روسری دور گردنش به قتل رسانده و متواری شدم.

درپی این اعترافات، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها