مدیر تامین برنامه شبکه 4 سیما با بیان این‌که همواره در پی پخش برنامه‌های جدید علمی هستیم تا ذائقه مخاطب را به سمت تازه‌های علم و تکنولوژی در دنیا سوق دهیم، گفت: هم‌اکنون یک تیم تحقیقی مسوول یافتن برنامه‌های تازه و قابل توجه در کانال‌های مطرح دنیاست و پس از آماده سازی، از این شبکه پخش می‌شود. علی رحیمی با اشاره به افزایش ساعات پخش در شبکه 4 اظهار کرد: مدتی است با درخواست‌های بینندگان مبنی بر افزایش ساعات پخش برنامه‌های شبکه 4 مواجه هستیم. بنابراین تصمیم گرفتیم به طور آزمایشی ساعات پخش را افزایش دهیم. وی افزود: در گام اول ساعات آغاز پخش را از ساعت 13 به 12 ظهر و پس از آن به ساعت 11 و در حال حاضر نیز به ساعت 6 افزایش دادیم که استقبال خوب مخاطبان را در پی داشت.
کد خبر: ۳۳۳۶۴۲

مدیر تامین برنامه شبکه 4 یادآور شد: این حرکت موجب شد تا در تامین برنامه و نیز سایر گروه‌های شبکه اقدامات وسیع‌تری جهت تولید، آماده‌سازی و پخش برنامه‌ها انجام گیرد و ما در تامین برنامه برای برخی برنامه‌های پر مخاطب تکرار گذاشتیم و برنامه‌های جدیدی را برای پخش از این شبکه در حال آماده‌سازی داریم. رحیمی با اشاره به غنی شدن بحث کیفی در تامین برنامه اظهار کرد: بحث اغنای مسائل کیفی ـ که تمهیداتی نیز برای آن انجام شده ـ از دیرباز مطرح بود ولی با افزایش ساعت‌های پخش، این بحث جدی‌تر دنبال شده و با توجه به این‌که ساعات زیادی در اختیار شبکه قرار گرفته است حتی تصمیم داریم بزودی یک برنامه صبحگاهی با رویکرد دانایی محوری و مسائل علمی برای مخاطبان شبکه 4 روی آنتن ببریم. وی با اشاره به برنامه‌های زبان اصلی و افزایش این گونه برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از مخاطبان شبکه علاقه دارند برنامه‌های خارجی را با زبان اصلی تماشا کنند و ما این امکان را برایشان مهیا کرده‌ایم و در کنار آن برای کسانی که قادر به تماشای برنامه‌های زبان اصلی نیستند، همان برنامه‌ها را با فاصله زمانی پخش اول، با زیرنویس فارسی پخش می‌کنیم تا هر دو طیف بیننده از تماشای برنامه بهره‌مند شوند.

رحیمی با استناد به نظرسنجی‌های انجام شده رضایتمندی بینندگان را از برنامه‌های خارجی روبه فزونی دانست و خاطر نشان کرد: بازخوردهای خوبی از طریق ایمیل و پیامک به دست ما می‌رسد که نمایانگر استقبال مخاطبان از برنامه‌های انتخابی ما در واحد تامین برنامه است و بیشتر تمایل دارند برنامه‌هایی پخش شود که جدیدتر هستند و به همین منظور مستند‌هایی چون ایستگاه زمان را که محصول 2009 است در حال پخش از این شبکه داریم و یک سری برنامه در حال آماده‌سازی است که بزودی در فصل جدید شاهد پخش آن خواهید بود.

مدیر تامین برنامه شبکه 4 با تقسیم‌بندی برنامه‌های خارجی به مستندها و سریال‌ها، بیان کرد: عمده فعالیت‌ها در جهت انتخاب و فراهم کردن شرایط پخش برای تلویزیون در دو دسته مستندها و مجموعه‌های نمایشی چون سریال‌ها یا تله‌تئاترهاست که در هر دو طیف سعی داریم دست به گزینش‌هایی بزنیم که هم دارای بار علمی و هم ارزش‌های بصری باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها