میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و محصول از رونمایی پژو 207 آی فردا اول اسفند ماه با حضور وزیر صنایع و معادن خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۷۴۶

به گزارش مهر، پژو 207 آی با هدف توسعه سهم ایران خودرو در بازارهای داخلی و خارجی با حضور وزیر صنایع و معادن و مدیران صنعتی کشور فردا اول اسفندماه سالجاری رونمایی می شود.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول اظهار داشت: پژو 207 آی از موتور پرقدرت 1600 سی سی بهره برده و با سطح تجهیزات فول آپشن با گیربکسهای دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این محصول علاوه بر ایران ­خودرو در کشورهایی که شریک تجاری پژو محسوب می­شوند از قبیل برزیل، آرژانتین، مالزی و چین نیز تولید و عرضه خواهد شد. در طراحی خودروی 207 آی از آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده و به دلیل چالاکی،‌ قابلیت های دینامیکی‌ بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت ویژه ای در میان جوانان و خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول تاکید کرد: پژو 207 آی با توجه به نوع جاده­های کشور و سوخت موجود، با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران کاملا همخوانی دارد. برنامه تولید این خودرو در سال آینده بین 15 تا 20 هزار دستگاه پیش بینی شده است.

این مقام مسئول ایران خودرو مهم ترین تجهیزات ایمنی پژو 207 آی را ترمز ضد قفل (ABS)، کیسه هوای ایمنی (AIRBAGSE) راننده و سرنشین، سیتم ضد سرقت ایموبلایزر، کمربندهای ایمنی 3 نقطه­ای مکانیزم پیش کشنده، قابلیت تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو، بازشدن قفل­ در­ها پس از تصادف (در صورت فعال شدن کیسه هوا و قابلیت قفل شدن اتوماتیک درها پس از حرکت دانست.

سلیمانی با اشاره به این که این پژوه دارای استاندارد زیست محیطی یورو3 است، خاطر نشان کرد: سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو، چراغ همراهی در محیط تاریک و کم نور، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، قابلیت خواباندن صندلی عقب برای استفاده بیشتر از صندوق از جمله تجهیزات عملکردی این خودرو است.

قائم مقام ایران خودرو، مهمترین اهداف جهت تولید پژو 207 آی را افزایش رضایت مشتریان با ارائه محصولی جذاب، لوکس و متمایز با سایر خودروها، بهبود وجهه شرکت در زمینه به روز بودن و طراحی محصولات، ارتقای جایگاه و افزایش چرخه عمر محصول(PLS) خانواده پژو، ارائه نسل جدیدی از خودروهای پژو با ظاهری مدرن و با امکانات فنی و رفاهی بالاعنوان کرد.

وی درخصوص نام گذاری پژو 207 آی، گفت: شرکت پژو فرانسه در کشورهای متعددی در دنیا فعالیت و محصولات خود را عرضه می کند که در برخی کشورها فقط صادرات دارد، در برخی دیگر از کشورها به عنوان شریک تجاری فعالیت می کند و در برخی از کشورها نیز خود کارخانه تولیدی راه اندازی کرده است.

سلیمانی تاکید کرد: به همین دلیل نامگذاری محصولات پژو در این کشورها کاملأ با فرهنگ و زبان مردم آن همخوانی دارد و پژو سعی می کند نامی که برای محصولات خود انتخاب می کند مورد پذیرش مردم آن کشور قرار گیرد. در ایران نیز شرکت پژو برای نامگذاری این محصول اقدام به برگزاری نظرسنجی از مشتریان و دارندگان خودروهای ایرانی کرد و پس از اجرای این پژوهش علمی، نام (207 آی) از بین نام های متعددی که وجود داشت انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها