چهار گوشه ورزش

هندبال ایران با پیروزی آغاز کرد

ایسنا: تیم ملی هندبال ایران نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا را با پیروزی آغاز کرد. در سومین روزمسابقه‌های هندبال جام ملت‌های آسیا در بیروت لبنان، تیم ملی ایران با نتیجه 38 بر 23 تیم ملی اردن را شکست داد تا برای دیدار با لبنان آماده شود. دیداری که از ساعت 16 امروز به وقت تهران برگزار خواهد شد. در چهاردهمین دوره مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا 12 تیم در قالب 4 گروه 3 تیمی حضور دارند که از هر گروه دو تیم اول جواز حضور در دور بعد را کسب می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۱۹۳۶

تیم ملی ووشو در چین اردو می‌زند

جام‌جم: تیم ملی ووشوی ایران در راستای آماده سازی خود برای حضوری پرقدرت در بازی‌های آسیایی گوانگ ژو، در کشور چین اردوی تدارکاتی برپا می کند.

طبق برنامه زمان‌بندی شده قرار است تیم ساندای ایران با 14 ورزشکار از 28 مرداد تا 12 شهریور 89 در استان خه‌بی چین اردوی تدارکاتی برپا کند. این در حالی است که حدود نیمی از سانداکاران اعزامی باید بلافاصله به شهر هزه عزیمت کرده و در پنجمین دوره رقابت‌های جام جهانی ساندا شرکت کنند.

ناطق‌نوری: کسی نمی‌تواند در بوکس کار کند

جام‌جم: رئیس فدراسیون بوکس دیروز در مجمع انتخابات فدراسیون از صدور چک 300 میلیون تومانی سازمان تربیت بدنی برای برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تهران خبر داد.

احمد ناطق‌نوری که دیروز به عنوان تنها کاندیدای فدراسیون بوکس، برای 4 ساله ششم هدایت این رشته را عهده‌دار شد، در حاشیه مجمع افزود: وقتی کسی برای گرفتن این پست پا پیش نمی‌گذارد، من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ معمولاً ریاست فدراسیون یک مسوولیت پرتنش است و در بوکس هم کسی نمی‌تواند کار کند، به همین دلیل 20 سال است که من ریاست آن را به عهده دارم. وی در پاسخ به دوشغله بودن خود خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور قول داده که این مشکل به نوعی حل شود. سازمان تربیت بدنی می‌داند که ریاست فدراسیون پستی است که هیچ حقوق و مزایایی ندارد و فقط باید برای آن وقت گذاشت.

هاشمی: ظرفیت تیراندازی بالا‌ست

جام‌جم: رئیس فدراسیون تیراندازی بر ضرورت برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی در ایران تاکید کرد.

سید‌مهدی هاشمی در حاشیه افتتاح سالن تیراندازی کیش با اشاره به امکانات و تسهیلات ورزش تیراندازی در ایران و جزیره کیش افزود: توانمندی و ظرفیت برگزاری بسیاری از مسابقات ورزشی داخلی و بین‌المللی از جمله مسابقات تیراندازی در ایران وجود دارد. هاشمی با بیان این‌که باید به نحو مطلوب از این پتانسیل‌ها استفاده کرد، اظهار کرد:‌ تسهیلات و امکانات ورزشی جزیره کیش کاملا استاندارد است. بنابراین باید از این ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری مسابقات بین‌المللی تیراندازی در این جزیره زیبا استفاده کرد.

جایزه 59 هزار دلاری جام تختی

جام‌جم: سی‌امین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 29 و 30 بهمن ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود. به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 3، 2 و یکهزار دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین به تیم‌های اول تا سوم جام تختی نیز به ترتیب 5، 3 و 2 هزار دلار جایزه‌ نقدی اهدا می‌شود تا مجموع جایزه دلا‌ری رقابت‌ها به 59 هزار دلا‌ر برسد.

برنامه کشتی برای حضور در جام‌جهانی

جام‌جم: برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جام جهانی روسیه اعلام شد.

پس از شرکت تیم منتخب کشتی آزاد در رقابت‌های جام یاشاردوغو ترکیه، تمرینات هماهنگی تیم منتخب ایران برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از 27 بهمن ماه به همراه 98 کشتی‌گیر در اصفهان آغاز می‌شود.

پس از حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی کادر فنی قصد دارد با بررسی این رقابت‌ها اوایل اسفندماه، ترکیب 14 نفره تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد اعلام کند.اردوی تیم ملی کشتی برای حضور در جام‌جهانی روسیه که 15 و 16 اسفندماه در ماخاچکالا برگزار می‌شود، بلافاصله پس از جام تختی و با حضور نفرات منتخب در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود.

مسابقات گلف جام «حسین‌پور» و «وحدت» برگزار می‌شود

جام‌جم: رئیس فدراسیون گلف از برگزاری 2 دوره مسابقه تحت عنوان جام گلف مرحوم حسین‌پور و وحدت در مسجد سلیمان و قم خبر داد. عیسی اسحاقی دیروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با این‌که 11 ماه از سال گذشته و فقط 36 درصد بودجه خود را دریافت کرده‌ایم، رقابت‌های جام گلف مرحوم شهباز حسین‌پور (گلف‌باز فقید مسجد سلیمان) با هدف ادای احترام به پیشکسوتان و ترویج فرهنگ جوانمردی و اخلاق در ورزش برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابت‌ها که از 6 اسفند آغاز می‌شود، 20 تیم در 2 بخش بانوان و آقایان به رقابت می‌پردازند. رئیس فدراسیون گلف برگزاری مسابقات جام وحدت را دیگر برنامه این فدراسیون عنوان و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها همزمان با هفته وحدت و به مناسبت گرامیداشت این هفته در قم برگزار می‌شود.

صدرنشینی شیرجه روهای آذربایجان شرقی

جام‌جم: دومین روز از رقابت‌های شیرجه قهرمانی کشور با پیشتازی تیم آذربایجان‌شرقی در ماده تخته فنر 3 همچنان ادامه یافت. این مسابقات با حضور 9 تیم اصفهان، فارس، کرمانشاه، مرکزی، تهران، آذربایجان‌شرقی، قزوین، همدان، خراسان رضوی و آذربایجان‌غربی، در قالب 120 شرکت‌کننده در استخر آزادی تهران پیگری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها