ایران زمین

گروه شهرستان‌ها: رئیس سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه خاصی به استان شده است و در 5 سال اخیر بیش از 200 میلیارد تومان به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است، اما از آنجا که محرومیت استان زیاد است هنوز به 10 هزار کلاس درس در استان نیازمندیم. اعتصام به ایسنا افزود: یکی از مشکلات آموزش و پرورش استان، عدم ماندگاری نیروهاست به طوری که در سال گذشته حدود 6 هزار نفر از معلمان، متقاضی انتقال از مناطق محروم به مناطق برخوردار بوده‌‌‌اند.
کد خبر: ۳۱۱۱۹۵

گروه شهرستان‌ها: معاون عمرانی استاندار گیلان از طرح توسعه گردشگری دریایی با دو رویکرد بار و مسافر در بندرهای چمخاله، چابکسر و آستارا خبر داد.محمد اکبرزاده افزود: طرح گردشگری دریایی، سال آینده علاوه بر انزلی در دیگر بنادر گیلان توسط بخش‌خصوصی آغاز به کار می‌کند. وی درباره توسعه راه‌آهن گیلان به ایسنا اظهار کرد: این پروژه نیز پشتیبان طرح بنادر است و برای صنعت گردشگری توسعه می‌یابد.

گروه شهرستان‌ها: محور بندرعباس سیرجان در استان هرمزگان از ساعت 00 :5 صبح 16 بهمن به علت بارندگی و طغیان رودخانه‌ها مسدود شده است.پلیس راه راهور ناجا، از رانندگانی که قصد تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور را دارند خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، به توصیه‌های ایمنی ماموران پلیس راه وسازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور توجه کنند. به گزارش فارس، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور (جوی و ترافیکی) و امدادرسانی به هموطنان عزیز است.

گروه شهرستا‌ن‌ها: بعد از 3 سال، ایستگاه سینوپتیک هواشناسی شهمیرزاد سمنان به بهره‌برداری رسید. حسینی گفت: ایستگاه هواشناسی شهمیرزاد «سینوپتیک» است که توسط کارشناسان متخصص به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود.مدیر کل هواشناسی استان سمنان به فارس افزود: شهمیرزاد به دلیل شرایط اقلیمی خشکی مناسب، متعادل و‌ تنوع گیاهی و جانوری برای توسعه گردشگری مناسب است. گفتنی است: بزرگ‌ترین باغ گردوی جهان در این شهر به شکوفایی‌اش ادامه می دهد.

گروه شهرستان‌ها: عملیات اجرایی دو طرح بزرگ ورزشی- فرهنگی و خطوط انتقال برق در دشتستان آغاز شد.

به گزارش فارس، عملیات اجرایی پروژه خط انتقال و فوق توزیع برق 66 کیلو ولت وحدتیه، برازجان چهار در وحدتیه با 25 کیلومتر خط هوایی 66 کیلو ولت دو مداره آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی پروژه بزرگ پست انتقال و فوق توزیع به ‌عنوان پست 63 و 20 کیلو ولت برازجان 4 نیز آغاز شد.

در راستای توسعه تجهیزات و تاسیسات برق‌رسانی، عملیات اجرایی 8 پروژه احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در سطح استان بوشهر طی دهه فجر آغاز شده است.

از دیگر پروژه‌های مهم ورزشی و فرهنگی شهرستان دشتستان که کلنگ اجرای آن بدست مادر شهیدان گنجی به زمین زده شد، فاز یک مجموعه ورزشی فرهنگی شهید گنجی برازجان با امکاناتی نظیر زمین چمن، فنس‌کشی، دیوارکشی، تاسیسات برق و مکانیکی و... است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها