ایران زمین

تبریز - خبرنگار جام‌جم: شهردار تبریز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را تنها راه نجات توسعه تبریز دانست.علیرضا نوین با بیان این مطلب افزود: با وجود محدودیت بودجه‌های سالانه و نیز فقدان درآمدهای پایدار، شهرداری تبریز ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی است و تاکنون نیز طی سال‌های اخیر شهرداری موفق به جذب حجم قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در پروژه‌های عمران شهری شده است.
کد خبر: ۳۱۰۲۵۴

ساری - خبرنگار جام‌جم: امسال در هر 24 ساعت 116 زوج جوان مازندرانی پیمان زناشویی بستند.مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: امسال 35 هزار و 554 واقعه ازدواج در این استان ثبت شد که در مقایسه با پارسال 4 درصد افزایش یافت. ملکی تعداد طلاق‌های ثبت شده امسال را نیز 5 هزار و 410 واقعه اعلام کرد.

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: مرکز روزانه سالمندان و مرکز شبانه‌روزی بیماران اعصاب و روان ویژه خانم‌ها در بجنورد همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

محمدرضا کاظم‌زاده، مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: این مراکز توسط بخش خصوصی ساخته‌شده است و بهزیستی نیز به ازای هر سالمند پذیرش شده در مرکز روزانه سالمندان 600 هزار ریال یارانه و هر بیمار خانم اعصاب و روان در مرکز شبانه‌روزی یک میلیون و 200 هزار ریال ماهانه یارانه پرداخت می‌کند.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امسال باید به 140 هزار نفر سود سهام عدالت پرداخت شود که تاکنون 25 هزار برگه فیش سود سهام به استان واگذار شده است.رضا عبدالملکی از برنامه‌ریزی واگذاری سود سهام به 25 هزار سهامدار در 10 شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و سازمان تامین اجتماعی و فرمانداران تا پایان ماه جاری سود سهام عدالت بازنشستگان پرداخت می‌شود.

کرمان - ایسنا: فرماندار کرمان از تشکیل کارگروه ویژه قالی کرمان به منظور رفع مشکلات این محصول خبر داد. علی انجم شعاع نبود متولی ثابت و واحد به منظور رسیدگی به تمام امور مربوط به فرش و نبود آموزش کافی برای بافندگان این هنر را از جمله مشکلات دیگر این صنعت نام برد.

اهواز - ایسنا: رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهواز گفت: هم اکنون که زمان مصرف کود اوره سرک در مزارع کشاورزی است، متاسفانه در توزیع این کود کمبود وجود دارد. مسعود اسدی افزود: با وجود این‌که حواله دریافت این کود به کشاورزان داده شده اما کودی برای عرضه به کشاورزان وجود ندارد. وی گفت: پتروشیمی به علت بدهی وزارت جهاد کشاورزی کود اوره را به این وزارتخانه نمی‌دهد، زیرا وزارتخانه کشاورزی به پتروشیمی بدهکار است. با توجه به این‌که مطالبات وصول می‌شود اما اگر زمان مصرف کود در زمین بگذرد محصولات از بین می‌رود. انتظار داریم وزارت نفت سهمیه 11 هزار تنی جهاد کشاورزی استان خوزستان را تحویل دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها