بوشهر - خبرنگارجام‌جم: کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه فرهنگ مناسبت‌های مذهبی با حضور هیات‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی، موسسات و مراکز قرآنی از 10بهمن ماه بمدت 5 روز در بوشهر برگزار می‌شود. حسین ادیبی افزود: نخستین نمایشگاه فرهنگ مناسبت‌های مذهبی باعنوان مکتب سرخ در دهه آخر صفر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۲۳۴

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار 10 فیلم با توافق حوزه هنری در دهه فجر در سینما بهمن بیرجند به نمایش گذاشته خواهد شد .محمدحسین جعفری افزود: 10 کانون تبلیغاتی در استان در دهه فجر افتتاح می‌شود که از این تعداد 5 کانون مربوط به شهرستان نهبندان است که با ایجاد این کانون‌ها، تعداد کانون‌های تبلیغاتی در استان به 40 کانون می‌رسد.

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: فرمانده انتظامی گرمی از کشف و ضبط 98 قلم شی تاریخی در بخش انگوت گرمی خبرداد.سرهنگ داوود موسوی افزود: با کشف این تعداد اشیای تاریخی و قیمتی 2 نفر نیز دستگیر و به مقامات قضایی استان تحویل داده شدند.وی تصریح کرد: اشیاء کشف شده شامل انواع کوزه، قمه، تیغه چاقو، سرنیزه، دستبند، انگشتر، گوشواره، منجوق، ازجنس مس، مفرغ و سنگ‌های تزئینی است.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: 100 درصد برنامه‌های دور سوم سفر رئیس‌جمهور و هیات‌ دولت به استان خوزستان توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان پوشش داده شد.محمدباقر کشفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اعلام این خبر گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه تاثیرگذار و بی‌بدیل همچون سفرهای دور اول و دوم با برنامه‌ریزی منظم، مستمر و هدفمند در سه مرحله قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر توانست اهداف، برنامه‌ها و فعالیت های خود را طراحی و اجرا کند.

بیرجند - خبرنگارجام‌جم: شورای گسترش آموزش عالی با 2 رشته جدید دانشگاه بیرجند در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این موافقت در رشته‌های کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات تطبیقی (فارسی و عربی) و کارشناسی ارشد زمین‌شناسی گرایش چینه‌شناسی و فسیل‌شناسی در دانشگاه بیرجند به عمل آمده است.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: برای اجرای سند زیست محیطی نحوه جلوگیری از آلودگی شهر تبریز 2 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.بیوک رئیسی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل کارگروه کاهش آلودگی شهر تبریز و تنظیم سند زیست محیطی نحوه جلوگیری از آلودگی شهر تبریز افزود: طبق این سند تکالیفی برعهده دستگاه‌های مختلف نهاده شده که در صورت تامین اعتبارات لازم با دو هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با ارائه طرحی مبنای محاسبه عوارض تجاری موقت را تغییر دادند. گفته می‌شود عملکرد متفاوت شهرداری‌های مناطق مشهد در نحوه محاسبه عوارض تجاری موقت به افزودن تبصره‌ای به مصوبه قبلی شورای اسلامی مشهد منجر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها