شمشیربازی جام جهانی - کیش

صعود 10 ایرانی به مرحله حذفی

مرحله مقدماتی مسابقاتی شمشیربازی جام جهانی کلاس A کیش با صعود 10 شمشیرباز ایرانی و نمایندگانی از کویت و ایرلند به مرحله حذفی پایان یافت.
کد خبر: ۳۰۵۳۰۳

به گزارش مهر، در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای شمشیر بازی اسلحه سابر جام جهانی کلاس A کیش، مجتبی دلجو، رضا ملکی، سجاد پورسلمان، فرزاد باهر ارسباران، امین بیدغدار، شاهین موگویی، مهدی خالقی، محمد رهبری، جواد سازنچیان و حامد خالقی  به همراه دو نفر از ورزشکاران کویت و ایرلند به مرحله حذفی راه یافتند تا با 16 بازیکنی که به دلیل برتری در رنکینگ جهانی در مرحله مقدماتی با قرعه استراحت روبرو بودند رقابتهای خود را دنبال کنند.

در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر سه شمشیرباز از ایران و نماینده ای از گرجستان از دور رقابتها حذف شدند.

30 بازیکن مرحله حذفی مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر فردا (یکشنبه) در جدول 32 تایی برای معرفی نفرات برتر نهایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در دور اول مرحله حذفی علی پاکدامن به مصاف حریفی از ایرلند می رود، امین بیدغدار با ورزشکار گرجستانی دیدار خواهد کرد، امین قربانی رو در روی شمشیرباز کویتی به میدان می رود، حمیدرضا طاهرخانی و محمد رهبری  به ترتیب به مصاف حریفان ایرانی خود یعنی رضا ملکی و پویان اوشاقی می روند ضمن اینکه مسعود فتوحی حریف حامد خالقی خواهد بود.

در ادامه این رقابتها مجتبی دلجو با حریفی از بلغارستان دیدار خواهد کرد، مهدی سرام به عنوان حریف بازیکن ایرلندی معرفی شد و جواد سازنچیان و شهاب میرایی به ترتیب به مصاف حسن دهرویه و مهدی خالقی می روند.

همچنین در این بخش از رقابتها سجاد پورسلمان با ورزشکار لهستانی دیدار می کند، حسین پاکدامن مقابل نماینده کویتی به میدان می رود، محمد فتوحی با فرزاد باهر ارسباران دیدار خواهد کرد و شاهین موگویی به مصاف پرویز درویشیانی می رود.

مجتبی عابدینی دیگر نماینده کشورمان در این بخش از مسابقات است که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است.

نهمین دوره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A کیش فردا با معرفی نفرات برتر در دو اسلحه سابر و اپه به پایان می رود.

برای این رقابت ها پنج هزار دلار به عنوان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها