کادر فنی استقلال ، بدون تغییر

صمد مرفاوی تا آخر خط می‌رود

مدیرعامل استقلال همچنان از صمد مرفاوی بشدت حمایت می‌کند و تاکید دارد که سرمربی این تیم تا پایان فصلبه کار خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۰۲۰۵۷

هر چند امیررضا واعظی‌آشتیانی از پیش نیز تاکید کرده بود که کادر فنی استقلال در این فصل دست‌نخورده باقی خواهد ماند، اما وقتی در پایان بازی اخیر این تیم با ملوان بندرانزلی - که به تساوی 2 - 2 انجامید - خبر برکناری مرفاوی روی سایت گل قرار گرفت، مسوولان باشگاه که به دقت همه چیز را زیر نظر دارند، بلافاصله با فرستادن این خبر روی سایت باشگاه که مرفاوی تا آخر به کار خود ادامه خواهد داد بار دیگر حمایتشان را از سرمربی تیم اعلام کردند.

البته مسوولان باشگاه استقلال نیز چنین استدلال می‌کنند که با تغییر در سطح کادر فنی تیم، هیچ اتفاق خاصی در تیم استقلال رخ نمی‌دهد و چه بهتر که این تیم تا پایان فصل با همین کادر به کار خود ادامه دهد. هر چند این استدلال سران استقلال قابل احترام است، اما یقینا مشکلات روحی بازیکنان این تیم را بویژه در خط دفاع نمی‌توان نادیده گرفت.

رضا حسن‌زاده ، مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگو با «جام‌جم»، این مساله را تایید کرد و گفت: دفاع استقلال اکنون تحت فشار زیادی قرار دارد و برای همین است که می‌بینیم با خوردن یک گل، نظم دفاعی تیم مختل شده و در عرض یک دقیقه، گل دوم را نیز بر اثر اشتباه دفاع آخر خود ( امیرحسین صادقی ) پذیرا می‌شود.

به هر حال و در شرایطی که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند در این برهه خاص، استقلال نیاز به یک شوک مثبت دارد و در این زمینه نیز جا به جایی در سطح کادر فنی را توصیه می‌کنند، صمد مرفاوی خیالش از ادامه حمایت‌های مدیرعامل باشگاه راحت است و به نظر می‌رسد که در سفر تدارکاتی اردویی استقلال به دبی، صمد و دیگر دست‌اندرکاران تیم باید بکوشند تا با تقویت فضای دوستی و همدلی میان اعضای تیم، انرژی مثبتی را در تار و پود استقلال وارد کنند که اگر چنین شود، شاید بتوان امیدوار بود که تیم آبی پایتخت سرفصل جدیدی را در پاسخگویی به انتظارات موجود، مورد توجه قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها