رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با اعلام اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گازوئیل از سال آینده سهمیه بندی خواهد شد گفت: دولت به خودروهایی که بار و مسافر حمل می کنند تسهیلاتی ارائه می کند.
کد خبر: ۳۰۰۳۰۳

محمد رویانیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت عرضه گازوئیل در صورت تصویب و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، گفت: اگر از سال آینده طرح هدفمند کردن یارانه ها اجرایی شود قیمت گازوئیل تغییر می کند.

وی افزود: اما برای آن دسته از خودروهایی که بار و مسافر حمل می کنند حمایتهایی از سوی دولت ارائه خواهد شد.

رویانیان با اشاره به تخصیص سهمیه اضافی و یا عرضه گازوئیل با نرخ کمتر به خودروهای حامل بار و مسافر در صورت افزایش قیمت گازوئیل، بیان کرد: اما سایر خودروهایی که آزاد فعالیت می کنند باید سوخت مورد نیاز خود را با نرخهای مصوب تامین کنند.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور همچنین در خصوص اعمال سهمیه بندی گازوئیل از سال آینده اظهار کرد: این سهمیه بندی به گونه ای است که خودروهایی که اقدام به حمل بار و مسافر می کنند با قیمتهای آزاد سوخت خود را تهیه نکنند و با نرخهای پایین تری به آنها گازوئیل تحویل می شود.

این مقام مسئول همچنین از ابلاغ کاهش سهمیه بنزین خودروهای شخصی در دوره زمستانی به وزارت نفت خبر داد و افزود: هم اکنون نرم افزار هوشمند سوخت در حال آماده شدن برای اعمال کاهش سهمیه ها از ابتدای دی ماه امسال است.

رویانیان پیشتر با اشاره به کاهش 20 لیتری سهمیه بنزین خودروهای شخصی از ابتدای دی ماه امسال، گفته بود: در راستای پاسخ به نیاز جامعه پیشنهاد شده است تا برای نوروز سهمیه بنزین ویژه در نظر گرفته شود که تکلیف میزان سهمیه اختصاصا یافته شده به موقع مشخص و اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها