در شرایطی که چند روزی از استعفای قائم ‌مقام سازمان تربیت بدنی سپری می‌شود و مسوولان سازمان تصریح دارند که استعفای واعظی آشتیانی چندان جدی نیست، اما خبرها حکایت از جمع شدن دفتر اداری وی در طبقه دوم ساختمان ورزش دارد.
کد خبر: ۲۹۹۸۱۴

اگرچه به طور طبیعی وقتی استعفایی در این سطح در ورزش رخ می‌دهد، انتظار این است که مسوولان ارشد ورزش به منظور جلوگیری از حرف و حدیث‌ها، موضع‌گیری رسمی و شفاف خود را داشته باشند تا ابهامی باقی نماند، اما نکته قابل توجه اظهارات دوپهلوی معاون سازمان تربیت بدنی است.

حمید سجادی روز شنبه و در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو با گفتن این‌که متن استعفای امیررضا واعظی آشتیانی را از قائم‌مقامی سازمان تربیت بدنی ندیده و بر این مبنا، استعفای وی را زیاد جدی تلقی نمی‌کند، به نوعی پرونده بازگشت واعظی آشتیانی را مفتوح نگه داشت.

این در حالی است که دفتر قائم‌مقام سازمان در همان ابتدای روز شنبه جمع شد و نیروهای آن اعم از رئیس دفتر و راننده و...، به بخش‌های دیگری منتقل شدند!

به هر حال برای آن که از این مساله اطلاع لازم را به دست آوریم تلفنی با واعظی آشتیانی هم‌صحبت شدیم که وی تصریح کرد: من استعفا داده‌ام و دیگر هم به سازمان بر نخواهم گشت. همان طور که پیش از این به شما گفتم از این پس تمام وقت در خدمت استقلال خواهم بود تا این تیم را که برنامه مهم حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز پیش‌رو دارد، به جایگاه شایسته خود برسانیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها