فارس: یک شهروند اتریشی فیلمنامه تام کروز، بازیگر هالیوودی را با نام شوالیه و روز که قرار بود بسیار محرمانه باقی بماند، در سطل آشغال پیدا کرد! البته مسیری که این فیلمنامه رفته است خودش می‌تواند دستمایه ساخت یک فیلم شود. فیلم «شوالیه و روز» که قرار است تابستان 2010 اکران شود در روزهای گذشته در شهر زالتسبورگ اتریش فیلمبرداری شده است.
کد خبر: ۲۹۹۱۸۰

 روزنامه کرونن، چاپ اتریش نوشته که احتمالا تام کروز فیلمنامه را دور انداخته است و یکی از هواداران او، آن را از داخل سطل آشغال برداشته است. جالب این‌که پایان این فیلم قرار بوده بسیار محرمانه باقی بماند که حالا با پیدا شدن فیلمنامه، نقشه عوامل فیلم «شوالیه و روز» بر باد رفته است. بدشانسی عوامل فیلم به همین‌جا ختم نشده است. در این نسخه از فیلمنامه که پیدا شده، فهرست قیمت‌ها، قرار ملاقات‌ها، مجموعه توصیف‌ها، جای دوربین‌ها و تاریخ تمرین بازیگران نیز وجود داشته است.

 خبرآنلاین: دانشمندان برای مشخص کردن این که چه صدایی می‌تواند خواب مردان و زنان را به‌هم بزند و فعالیت مغزی آنها را در هنگام خواب مختل کند تحقیقی را انجام دادند و متوجه شدند بین صداهای موثر در به‌هم زدن خواب مردان و زنان تفاوت‌های زیادی وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد مردان با احتمال بیش‌تری از صدای پشه از خواب بیدار می‌شوند تا صدای گریه کودک. زنان چه مادر باشند یا نباشند هیچ صدایی مانند صدای گریه نوزاد نمی‌تواند آنها را از خواب بیدار کند.

 مرد 55 ساله ویتنامی وقتی همسرش 4 سال پیش درگذشت تصمیم گرفت هر شب کنار قبر او بخوابد. اما با گذشت 20 ماه به خاطر ریزش باران و سرمای شدید او دیگر نمی‌توانست به این خواسته‌اش برسد. بنابراین او تصمیم گرفت در داخل قبر همسرش تونلی ایجاد کند و در آنجا بخوابد! به نوشته ایسنا، زمانی که فرزندانش متوجه این موضوع شدند، مانع رفتن او به قبر همسرش شدند. ولی راه دیگر مرد جالب‌تر بود. او تصمیم گرفت جسد همسرش را از داخل قبر بیرون بکشد و به خانه انتقال دهد. این مرد استخوان‌های پوسیده همسرش را با گل و لای پوشانده و آن را داخل پارچه‌ای قرار داده و به تختخواب در خانه‌اش انتقال داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها