مراقب باشید در دام مسافرهای سارق گرفتار نشوید

نجات مرد راننده از یک قدمی مرگ

گروه حوادث: 2 زورگیر که به بهانه پرداخت کرایه بالا؛ با کشاندن یک راننده به بیابان‌های اطراف تهران، دست و پای او را بسته و در بیابان رها کرده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و یک نفر از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۲۹۹۰۷۹

سرهنگ هاشمی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با هشدار به رانندگان در خصوص فریب با پیشنهاد کرایه بالا به «جام‌جم» گفت: روز گذشته، راننده یک خودروی عبوری در بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ با مشاهده مردی که با دست و پای بسته در سرمای شبانه در این محل رها شده بود، به یاری او شتافت. پس از نجات این فرد، وی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بیان کرد: ساعتی پیش، 2 جوان خودروی او را به صورت دربستی کرایه کرده و پس از کشاندن وی به بیابان، او را مورد حمله قرار داده و پس از بستن دست و پای او، خودرویش را به سرقت برده‌اند و او را در سرما رها کرده‌اند؛ به طوری که به دلیل شدت سرما، وی در یک قدمی مرگ قرار داشته است.

رئیس پلیس ساوجبلاغ افزود: به دنبال این تماس، ماموران کلانتری 12 سیف‌آباد با عزیمت به محل و تحقیق از مالباخته، بلافاصله طرح مهار را به اجرا درآوردند و یک ساعت پس از شکایت، ماموران خودروی سرقتی را همراه یکی از متهمان متوقف کردند.

با دستگیری متهم، وی اعتراف کرد: با همدستی یکی از دوستانم، پس از پیشنهاد بالا، خودروی شاکی را در ساعات پایانی شب به صورت دربستی در اختیار گرفتیم؛ در میانه راه، او را تهدید کردیم و پس از حمله‌ور شدن به او و بستن دست و پایش، او را در سرمای بیابان‌های اطراف رها کردیم و خودرویش را به سرقت بردیم.

در پی این اعترافات، مشخص شد؛ همدست متهم به اصفهان متواری شده است که دستور قضایی برای دستگیری متهم صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها