چهارگوشه ورزش

مربی ممفیس: حدادی آینده درخشانی دارد

جام‌جم: لیونل هولینز، مربی تیم بسکتبال ممفیس گفت: حامد حدادی به عنوان اولین بازیکن ایرانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های آمریکا (NBA) پیشرفت زیادی کرده و آینده خوب و درخشانی در این لیگ دارد.
کد خبر: ۲۹۷۶۴۰

احسان حدادی در تست دروازه‌بانی فوتبال

مهر: احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا ضمن اعلام برنامه‌های خود گفت: 12 سال پیش، قبل از این‌که وارد رشته دوومیدانی شوم، فوتبال بازی می‌کردم و چون دروازه‌بانی نیاز به آمادگی خوبی در پرش‌ها و استقامت بدنی دارد، به همین دلیل می‌خواهم تست دروازه‌بانی فوتبال بدهم. البته این تست به منزله کنار گذاشتن رشته دوومیدانی نیست و فقط برای محک زدن خودم در پرش‌ها این کار را انجام می‌دهم و از نظر جسمانی نیز به شرایط بدنی‌ام آسیبی وارد نخواهد شد.

محمد کاظم: باید بدانیم جایگاه والیبال کجاست

ایسنا: محمد محمدکاظم، عضو تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های جام قهرمانان جهان گفت: در این تورنمنت عملکرد خوبی داشتیم. به همین دلیل از اسپانیا و لهستان دعوت‌نامه‌هایی برای برگزاری دیدارهای دوستانه دریافت کرده‌ایم. باید باز هم با قدرت در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا همه بفهمند جایگاه والیبال ایران کجاست.

برنز بسکتبال در تورنمنت صغرسنی‌ها

مهر: قاسم کیانی، سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران درباره نتایج این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: فقط بازیکنان 4 تیم در سن و سال واقعی خود بودند. 12 تیم دیگر بدون شک بازیکن صغرسنی داشتند. در واقع ما در تورنمنت صغرسنی‌ها مدال برنز گرفتیم و نباید شکست مقابل کره‌جنوبی را این قدر بزرگ جلوه داد.

مربی هلندی برای تیم ملی دوچرخه‌سواری

ایسنا: علی انصاری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در جلساتی که با آگون وانکسلف، سرمربی پیشین تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری هلند داشتیم، وی از وضعیت دوچرخه‌سواری و وضعیت سخت‌افزاری فدراسیون ایران ابراز رضایت کرد و توافق شد قراردادی بیشتر از یک سال و تا پایان بازی‌های آسیایی چین با این مربی بخش جاده به امضا برسد.

انصاری درباره وضعیت تیم بانوان اضافه کرد: تاکنون دوچرخه‌سواری ایران تیم ملی حرفه‌ای و تخصصی برای بانوان نداشته و اگر قرار است در آسیا و بازی‌های آسیایی مقام بیاوریم، باید روی این بخش نیز سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهیم.

قهرمانی سهرابی در مرحله ششم تور اندونزی

جام‌جم: در ششمین مرحله از تور دوچرخه‌سواری اندونزی که با حضور 71 رکابزن در مسیر شهرهای جویگ تاکرا به مادیون به مسافت 146 کیلومتر برگزار شد مهدی سهرابی با زمان 3 ساعت و 55 دقیقه و 20 ثانیه قهرمان شد. عباس سعیدی تنها از تیم دانشگاه آزاد در جای دوم ایستاد و هرمان جایا از اندونزی با 2 ثانیه اختلاف در مکان سوم قرار گرفت.

لغو تورنمنت هندبال اصفهان

جام‌جم: به دلیل مشکلات تیم هندبال مس کرمان و همچنین مسقط عمان، تورنمنت چهارجانبه‌ای که قرار بود با حضور این دو تیم و تیم‌های سپاهان و سپاهان نوین در اصفهان برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد، در نتیجه تیم هندبال سپاهان به دعوت تیم هندبال نجف عراق، به این کشور رفته و در تورنمنتی با حضور 2 تیم از بحرین و لبنان شرکت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها