مهر: نسخه تلویزیونی فیلم مشهور جن‌گیر از کلاسیک‌های ماندگار ژانر وحشت برای تلویزیون بازسازی می‌شود. امپایر اعلام کرد: ویلیام پیتر بلاتی، نویسنده رمان و فیلمنامه نویس جن‌گیر گفت بزودی نسخه‌ای تلویزیونی از این فیلم موفق ساخته می‌شود. به گفته بلاتی که تنظیم فیلمنامه برای تلویزیون را هم به عهده گرفته، او مایل بود خطوط فرعی داستانی رمان را که در نسخه سینمایی کنار گذاشته شده در نسخه تلویزیونی مورد استفاده قرار دهد.
کد خبر: ۲۹۴۹۳۲

«2012» پرفروش‌ترین فیلم شد

فارس: درام اکشن «2012» با فروش 225 میلیون دلاری در سینماهای دنیا، پربیننده‌ترین فیلم هفته شده است. تازه‌ترین ساخته سینمایی رونالد امریخ در 3 روز نخست نمایش خود توانسته به رقم فروش 66 میلیونی دست پیدا کند. تماشاگران بین‌المللی هم برای دیدن این فیلم ماجراجویانه ژانر سینمای فاجعه، طی 3 روز مبلغ 160 میلیون دلار هزینه کرده‌اند. به این ترتیب فروش جهانی فیلم در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای جهان به 225 میلیون دلار رسیده است.

«رای وینستون» قاتل سریالی می‌شود

ایسنا: رای وینستون، بازیگر انگلیسی‌الاصل سینمای هالیوود، در پروژه سینمایی «برف سرخ» در قالب یک قاتل سریالی ظاهر می‌شود. این فیلم که در گونه آثار دلهره‌آور به‌تولید می‌رسد، از ماه آوریل (اردیبهشت) در کانادا مقابل دوربین می‌رود. بنابر اعلام کامینگ سون، «برف سرخ» زندگی یک افسر پلیس را به تصویر می‌کشد که پس از گم‌شدن دخترش در جنگلی برفی جستجوی گسترده خود را آغاز می‌کند.

نیکلاس کیج در یک فیلم جنایی

ایسنا: ورنر هرتزوگ، کارگردان صاحب سبک آلمانی با‌همکاری نیکلاس کیج، بازیگر هالیوودی در ساخت یک پروژه سینمایی جنایی همکاری می‌کنند. در این فیلم زندگینامه‌ای «کیج» در قالب یک شخصیت جنجالی ظاهر می‌شود. بنابر اعلام مووی وب، در این فیلم که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده است، کیج ایفاگر نقش پلیسی است که هیچ‌گاه وظایف‌اش را به‌طور صحیح و کامل به انجام نمی‌رساند.

درخواست کمک تهیه‌کنندگان استرالیایی

مهر: اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای استرالیا درخواست تزریق بودجه 84 میلیون دلاری از دولت را تصویب کرد.

اسکرین دیلی اعلام کرد، اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای استرالیا از دولت فدرال این کشور خواهد خواست تا بودجه‌ای 84 میلیون دلاری برای کمک به صنعت سینما در استرالیا درنظر گیرد. این مبلغ در برنامه‌ای سه ساله برای شکوفایی سینما در صنعت سینمای این کشور سرمایه‌گذاری خواهد شد. این درخواست به دنبال بروز بحران جهانی اقتصاد و تاثیر منفی این بحران بر سینمای استرالیا بویژه سینمای مستقل این کشور اعلام شده است. به گفته جف براون، مدیر اجرایی اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای استرالیا، در شرایط کنونی هر فیلم استرالیایی به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به سرمایه‌گذاری 75 تا 80 درصدی بخش دولتی نیازمند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها