با معرفی 6 بازیکن برتر از سوی AFC

هادی عقیلی، نامزد توپ طلای آسیا شد

گروه ورزش: چهره اعتراض‌آمیز هادی عقیلی در مراسم 2 سال پیش توپ طلای فوتبال ایران، هنوز از یاد خیلی‌ها نرفته است. در آن مراسم سید جلال حسینی به عنوان بهترین دفاع ایران انتخاب شد تا عقیلی بگوید در حقش جفا شده است. اما ظاهرا، اکنون وقت آن رسیده که مدافع ملی‌پوش سپاهان به حقش برسد. دیروز کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی 6 نامزد نهایی انتخاب بازیکن سال این قاره را اعلام کرد که نام عقیلی نیز در این فهرست دیده می‌شود.عقیلی طی یک فصل اخیر، حضور مداومی در ترکیب سپاهان و تیم ملی کشورمان داشت تا به‌واسطه همین تداوم به بهترین فوتبالیست ایرانی، در نگاه کارشناسان فوتبال آسیا، تبدیل شود.
کد خبر: ۲۹۳۸۳۷

فیراس الخطیب (سوریه، العربی/القادسیه کویت)، کنگو ناکامورا (ژاپن کاوازاکی فرونتاله ژاپن)، محمد نور (عربستان ، الاتحاد عربستان)، سیدمحمد عدنان (بحرین، الخور قطر) و یوشیتو اندو (ژاپن، گامبا اوزاکا ژاپن) دیگر بازیکنانی هستند که با عقیلی برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا رقابت دارند.

این 6 نامزد نهایی باید تا 24 نوامبر (3 آذر) که مراسم بهترین‌های سال آسیا امسال در هتل شانگریلای شهر کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد، منتظر بمانند. سال گذشته سرور جپاروف از ازبکستان بهترین بازیکن سال آسیا شد و این همان افتخاری است که در سال‌های دورتر به بازیکنانی مانند هیده توشی ناکاتای ژاپنی، یاسر القحطانی عربستانی، علی دایی، خداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از ایران هم رسیده است.البته باتوجه به ناکامی تیم‌های باشگاهی‌مان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی فوتبال، شانسی برای این‌که هادی عقیلی انتخاب نهاییAFC باشد، وجود ندارد، اما حضور این بازیکن در جمع بهترین‌های آسیا در چنین شرایطی خود یک موفقیت بزرگ به شمار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها