بازتاب

سلام به تمام دوستان و خوانندگان قاب کوچک. امیدواریم در تمام مراحل زندگی‌تان موفق و پیروز باشید. بازتاب این هفته را با 2 مطلب از آقای محمود فخرالحاج از شهر مقدس قم که از طریق پست الکترونیکی قاب کوچک برای ما ارسال کرده‌اند آغاز می‌کنیم. مطلب نخست در مورد برنامه‌های صبحگاهی است، ایشان نوشته‌اند:
کد خبر: ۲۹۲۷۷۹

«برنامه روز از نو که مدتی است پس از برنامه مردم ایران‌سلام در حال پخش است، ولی باز هم نتوانسته مانند آن برنامه زنده صبحگاهی مورد توجه قرار بگیرد. هرچند حضور آقای اینانلو و صحبت‌هایش در مورد طبیعت گاهی ما را یاد آن برنامه 2 سال پیش می‌اندازد، ولی به نظرم هنوز شبکه دوم سیما در مورد پخش و تولید برنامه زنده صبحگاهی نتوانسته موفق عمل کند. شبکه اول سیما هم با برنامه زنده صبحگاهی صبح عالی بخیر توانسته تا اندازه‌ای جای خالی برنامه قدیمی و زنده تلویزیون صبح بخیر ایران را در اذهان بینندگان خود زنده نگه دارد.» اما مطلب دوم آقای فخرالحاج در مورد کامران نجف‌زاده است. ایشان در این مورد نوشته‌اند: «هرچند دیگر کامران نجف‌زاده در اخبار 30/20 حضور ندارد، ولی با حضور در واحد مرکزی خبر در کشور فرانسه گزارش‌های کامل و دلنشینی برای مردم و مخاطبان خود در ایران تهیه و ارسال می‌کند.» آقای مسعود صدر از اردکان یزد با ارسال نامه‌ای برای قاب کوچک ضمن تشکر از دست‌اندرکاران سریال دلنوازان نوشته‌اند: «دلنوازان صرفا یک سریال سرگرم‌کننده نیست، سریالی است با ابعاد اجتماعی که توانسته با طرح موضوعات و مشکلات جوانان، برخی از معضلات را مطرح کند، گرچه در فرازهای گوناگون این سریال مشکلات صرفا مطرح می‌شوند، اما نباید غافل شد که بیان موضوعی نیز خود یک حرکت رو به رشد برای یک سریال محسوب می‌شود.» خانم هانیه فرهنگی از ارومیه با ارسال نامه‌ای از شبکه سوم سیما به خاطر برنامه شوک تشکر کرده و نوشته‌اند: «گرچه به زمان پخش این برنامه در همین ستون بازتاب ایراد گرفته شد، اما باید قبول کرد چنین برنامه‌هایی که قصد طرح حوادث و اتفاقات مهم را دارند، باید در زمان پیک مخاطب پخش شوند تا همگان از آن اتفاق مطلع شوند.»

از نگاه یک بی‌رودربایستی تا نگاه یک اتوکشیده!! عنوان مطلبی از آقای فریدون بریجانی از کردستان است که بخش‌هایی از آن را انتخاب کرده‌ایم: «اگرچه فلسفه حضور برنامه‌ای مانند نگاه یک، طرح مشکلات مردم و پاسخ مسوولان بود و انصافا در سری اول این امر محقق شد اما این روزها شاهدیم نگاه یک، تبدیل به تریبون مسوولان برای معرفی خدمات و کارهایشان شده! واقعا جای دغدغه‌های مردم در این برنامه کجاست؟ اگر قرار است از این پس مسوولان محترم به تعریف و معرفی دستگاه‌های خود بپردازند و رسانه ملی هم صرفا آن را انعکاس دهد، بهتر است نام این برنامه تغییر کند تا نگاه یکی که مردم از قدیم در ذهنشان بود، ماندگار بماند.» آقای حمیدرضا زینلی از سیستان و بلوچستان در مطلبی با عنوان سیستان از قدیم تا امروز نوشته‌اند: «متاسفانه رسانه ملی کمتر به پیشرفت‌های این بخش از ایران می‌پردازد. اگر از کسی بپرسید سیستان و بلوچستان از ذهنش قاچاق و گرما و... دیگر می‌گذرد، ولی درواقع چنین نیست. مردم سرافراز سیستان، مردمی ساعی، نخبه و بزرگ هستند و سرزمین سیستان این روزها شاهد پیشرفت است، ولی متاسفانه کمتر به این موضوعات پرداخته می‌شود. «خانم ناهید ابراهیمی و آقای آبتین رکن‌آبادی» در نامه‌های جداگانه درخواست کرده‌اند تا گفتگوی ویژه‌ای را با آقای دانیال حکیمی داشته باشیم.

دوستان و خوانندگان قاب کوچک، ستون بازتاب متعلق به همه شما خوبان است. شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره برنامه‌های رادیو و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی در حال اکران و ویژه‌نامه قاب کوچک به صندوق پستی 4633 19395 و پست الکترونیکی ghabekoochak@jamejamonline.ir ارسال کنید. تا سلامی دیگر همه شما را به خدای بزرگ می‌سپاریم. خدانگهدار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها