زن نازا که با تبانی شوهرش و یک زوج که از دوستان خانوادگی‌اش بود، کودک دو سال و نیمه‌ای را ربوده و در یک مرغداری نگهداری می‌کرد، همراه 2 همدستش دستگیر شد.
کد خبر: ۲۸۷۲۵۵

به گزارش «جام‌جم» ، هفته گذشته مردی به اداره آگاهی شهرستان ورامین مراجعه و از ربوده شدن پسر دو سال و نیمه‌اش خبر داد. شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: فرزندم امیر روز حادثه برای بازی و تفریح با پسران همسایه از خانه‌مان در یکی از محله‌های ورامین خارج شد، 30 دقیقه بعد دلواپس وی شدم و به کوچه رفتم، ولی خبری از فرزندم نبود. از بچه‌ها سراغ امیر را گرفتم که بیان کردند، او همراه یک زن جوان سوار یک دستگاه خودروی پراید شده و رفته است. وقتی مشخصات زن جوان را از بچه‌های محله پرسیدم، متوجه شدم آن زن از اقوام و همسایه نبوده و یک زن غریبه است بنابراین به جستجوی فرزندم و زن کودک‌ربا پرداختم، ولی موفق به یافتن آنها نشدم.

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل و ماموران اداره آگاهی شهرستان ورامین، با تشکیل پرونده قضایی به محل ربوده شدن امیر کوچولو اعزام و به تحقیق از اهالی محل پرداختند و با به دست آمدن مشخصات ظاهری زن کودک‌ربا، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از او پرداختند و جستجو برای یافتن وی ادامه پیدا کرد تا عاقبت ردپای زن فراری در یک مرغداری در خارج از شهر به دست آمد. با مشخص شدن این موضوع، کارآگاهان با هماهنگی قضایی به این مرغداری اعزام شدند که معلوم شد، مرد میانسالی به عنوان نگهبان و کارگر در مرغداری کار می‌کند.

صدای گریه کودک، او را نجات داد

به این ترتیب، ماموران به تحقیق از این مرد پرداختند که وی حضور هرگونه زن جوان را حوالی مرغداری انکار کرد. ماموران با مشکوک شدن به وی، قصد داشتند مرد میانسال را برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس انتقال دهند که صدای گریه کودکی را از داخل یکی از اتاق‌های سرایداری ‌شنیدند.

ماموران با احتمال این که کودک ربوده شده در همین مرغداری محبوس شده است، وارد محل سرایداری شدند و امیر کودک ربوده شده را در حالی که با دست و پای بسته در یکی از اتاق‌های سرایداری محبوس شده و گریه می‌کرد، شناسایی و آزاد کردند و ساعاتی بعد او را تحویل خانواده‌اش دادند و پس از آن به بازجویی از کارگر مرغداری پرداختند.

این متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: این کودک از سوی دختر و دامادم به این محل منتقل شده است که با دستگیری زوج متهم آنها عنوان کردند به دلیل آنکه صاحب فرزند نمی‌شدند، به صورت اتفاقی این کودک را در یکی از محله‌های ورامین ربوده‌اند.

به دنبال اعتراف متهم و شوهرش، آنها با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند و تحقیقات برای دستگیری 2 همدست فراری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها