لرستان - خبرنگار جام‌جم: حسین صابری، استاندار لرستان در جلسه مسکن مهر، خواستار تحرک بیشتر در ساخت مسکن مهر در استان شد و اظهار کرد: امروز تمام موانع بر سر راه طرح مسکن مهر برطرف شده و تمام ابزار قانونی لازم در اختیار مسوولان ذی‌ربط قرار دارد؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری باقی نمی‌ماند.وی خواستار عمل کردن بانک‌ها به تعهداتشان شد و گفت: بانک مسکن موظف به دایر کردن شعب در تمامی شهرستان‌های استان، حتی در شهرستان‌های با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر است، تا دیگر نیازی به مراجعه افراد عضو تعاونی‌های مسکن به مرکز استان نباشد.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۰

اردبیل - ‌خبرنگار جام‌جم: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس کشور گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان اردبیل با محوریت نمایش عملیات آبی و خاکی دوران جنگ در اردبیل احداث می‌شود.

میرفیصل باقرزاده در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل افزود:‌ این پارک موزه با تغییر مکان احداث آن در ساحل دریاچه شورابیل اردبیل احداث خواهد شد.

زنجان - ‌خبرنگار جام‌‌جم: برنامه مستند رادیویی چمچه خاتون مقام اول جشنواره رادیویی اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا اقیانوسیه را از آن خود کرد. کوچکی، رئیس روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: این جشنواره در مغولستان برگزار شد و برنامه مستند چمچه خاتون در بین 65 کشور جهان به این افتخار نایل آمد.

شهرری - خبرنگار جام‌جم: نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در شهرری برگزار شد. در حاشیه این مراسم تمدن به خبرنگار جام‌جم در ری گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده کار، تلاش و انگیزه‌ای از سوی نیروی انتظامی و خدمتگزاری آنان در عرصه ایجاد امنیت است. دفتر نمایندگی «جام‌جم» در شهرستان ری، فعالیت‌ها و دستاوردهای یک ساله خود را در نمایشگاه نیروی انتظامی در معرض دید عموم قرار داد.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: به منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب در میان کودکان و نوجوانان جشنی با عنوان دوستی با آب در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.عباسعلی کمال، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کاشان درباره این برنامه گفت: شرکت آبفای شهرستان کاشان همگام با فعالیت‌های عملیاتی، فنی و مهندسی، فرهنگ استفاده صحیح از آب را به طور جدی دنبال نموده و امسال نیز برای دومین سال متوالی این جشن را با مشارکت فرهنگسرای مهر برگزار کرد.

ارومیه - مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوی گفت: نخستین و بزرگ‌ترین آزمایشگاه زنبور عسل کشور بزودی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

دکتر میرحسین حسن‌زاده افزود: در این آزمایشگاه، تمامی بیماری‌های زنبور عسل شامل بیماری‌های ویروسی و قارچی کنترل شده و به طور کلی آنالیز عسل و تعیین مرغوبیت نوع عسل برای صادرات داخل و خارج کشور در این مکان انجام خواهد شد.

میانه - فارس: فرماندار شهرستان میانه گفت: مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان سیب شهرستان میانه نبود سردخانه است.

سیدحمید یزدانی در آیین محلی جشن برداشت سیب در روستای توشمانلو از توابع شهرستان میانه، با اشاره به قابلیت‌های این شهرستان در بخش تولید محصولات در زیربخش‌های مختلف کشاورزی گفت: سطح باغ‌های شهرستان میانه 9 هزار و 268 هکتار بوده و 5 هزار و 114 هکتار از این باغ‌ها، باغ سیب است.

قم - فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگی تاکسی خبر داد.

هدف از برگزاری این کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی در بخش حمل و نقل، شناخت وظیفه و حق و حقوق مسافر و راننده تاکسی و شناسایی منزلت اجتماعی تاکسیرانی و تاکسیران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها