جام‌جم: در حالی که قرار بود امروز جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال برگزار شود به دلیل مشغله‌های کاری اعضای هیات‌مدیره، این جلسه لغو و قرار شد هفته آینده این جلسه برگزار شود. یکی از موارد مورد بحث در جلسه هفته آینده تغییر مدیریت باشگاه استقلال است که با توجه به حضور امیررضا واعظی آشتیانی در پست قائم‌مقامی سازمان تربیت بدنی، باید او جایش را به فرد دیگری بدهد.
کد خبر: ۲۸۵۴۱۶

اولین گل فصل هاشمیان

جام‌جم: وحید هاشمیان که آخرین بار در هفته‌‌ سی‌و‌سوم فصل گذشته برای بوخوم گلزنی کرده بود، شنبه‌شب با گشودن دروازه مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا، اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند. وحید پس از این بازی، از زدن چنین گل با اهمیتی ابراز خوشحالی کرد و نتیجه مساوی یک - یک را با توجه به 10 نفره بودن تیم بوخوم، عادلانه خواند.

پیش‌بینی شمس؛ فینال ایران - اسپانیا

مهر: سرمربی تیم ملی فوتسال، اصلی‌ترین هدف این تیم در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها را شکست تیم ملی اسپانیا و دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها عنوان کرد. حسین شمس پیش‌بینی کرد بازی فینال این جام میان ایران و اسپانیا برگزار خواهد شد و شاگردانش توانایی دارند قهرمان اروپا را شکست دهند.

باقری‌ها حاشیه‌ساز شد

جام‌جم: نبی‌الله باقری‌ها که طی 3 سال حضورش در پرسپولیس، هیچ گاه مصاحبه جنجالی نکرده بود، روز گذشته صبرش به سر آمد و با نارضایتی از نیمکت‌نشینی‌اش به فارس گفت: در این تیم حس رقابت از بین رفته و انگیزه بازیکنان براحتی نادیده گرفته می‌شود. در نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌شوم و 3 روز دیگر هم به باشگاه می‌روم تا تکلیفم را روشن کنند.

شکایت از دومین پرسپولیسی

جام‌جم: باشگاه استقلال در ادامه شکایت‌های خود از سپهر حیدری هم شکایت کرد. حیدری بعد از دربی گفته بود استقلالی‌ها فکر می‌کردند با تیم بانوان ما بازی دارند که گفته بودند می‌توانند 6 گل بزنند! پیش از این باشگاه استقلال از میثم بائو هم به دلیل انجام مصاحبه‌ علیه این تیم و صمد مرفاوی شکایت کرده بود.

شکست عجیب تیم رحمان رضایی

جام‌جم: تیم الاهلی که در هفته چهارم لیگ قطر و در بازی با الوکره، از وجود رحمان رضایی در ترکیب خط دفاعی استفاده می‌کرد، در حالی که با نتیجه 4 بر یک از حریف خود پیش بود، نتیجه را 5 بر 4 به الوکره واگذار کرد. این دومین باخت متوالی الاهلی بود.

مالدیو، اولین حریف نوجوانان

جام‌جم: تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان، امروز در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف مالدیو می‌رود. این بازی‌ها در شهر کاتماندوی نپال برگزار می‌شود و بحرین، تاجیکستان، لبنان و نپال دیگر تیم‌های همگروه کشورمان به شمار می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها