دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی تیم‌های بنیادکار ازبکستان و ام صلال قطر پیگیری شد.
کد خبر: ۲۸۲۲۲۷

به گزارش مهر، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر دیروز و شب گذشته با برگزاری دو دیدار در ازبکستان و قطر پیگیری شد که طی آن بنیادکار ازبکستان با نتیجه 3 بریک از سد "پوهانگ استیلرز" کره جنوبی گذشت و ام صلال قطر نیز مقابل سئول کره جنوبی به برتری 3 بر2 دست یافت.

بنیادکار ازبکستان که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست، عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه "جار" تاشکند مقابل پوهانگ استیلرز کره جنوبی صف‌آرایی کرد و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بریک از پیش رو بردارد. این بازی با گل دقیقه 7 "جان بی یونگ" به سود نماینده کره جنوبی آغاز شد اما با گلزنی "ویکتور کارپنکو" در دقیقه 29 کار به تساوی کشید.

پس از آنکه نیمه اول با تساوی یک بریک به اتمام رسید، این تیم بنیادکار بود که در دقیقه 79 با گلزنی "سرور جپاروف" در دقیقه 79 با یک گل از میهمان خود پیش افتاد. همین بازیکن در دقیقه 86 برای مرتبه سوم دروازه پوهانگ را گشود و برتری 3 بریک را به تیمش هدیه کرد.

بنیادکار در حالی میهمان کره‌ای خود را از پیش رو برداشت که تیم مقابل از دقیقه 68 به دنبال اخراج "هی یونگ ایل" با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد.

تیم فوتبال ام صلال قطر نیز چهارشنبه در چارچوب دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سحیم بن حمد میزبان سئول کره جنوبی بود و توانست با نتیجه 3 بر2 میهمان خود را شکست دهد. در این بازی که با قضاوت مسعود مرادی برگزار شد برای تیم ام صلال ماگنو آلوز (55 و 85) و فابیو سزار (84) گلزنی کردند و گلهای تیم سئول نیز توسط "یانگ جو گوک" در دقایق 3 و 45 به ثمر رسید.

در تنها دیدار باقیمانده از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در دیداری خانگی مقابل الاتحاد عربستان صف آرایی می کند.

دیدارهای برگشت این مرحله چهارشنبه هفته آینده هشتم مهرماه برگزار می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها