مرد تبهکاری که به زنی قول ازدواج داده و از او مـیـلـیـون‌هـا تـومـان کـلاهـبرداری کرده بود سرانجام راهی زندان شد. به گزارش خبرنگار ما، این مرد که کامران نام دارد متهم است 3 ماه پیش با خواستگاری از یک زن ثروتمند 64 میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده است.
کد خبر: ۲۷۲۷۹۴

این زن در شکایت خود به دادسرای ناحیه 4 تهران گفت: مدتی قبل با مردی آشنا شدم که خود را فردی بسیار متشخص و مهربان نشان می‌داد. این مرد که خود را کامران معرفی می‌کرد به محل کار من آمد. او ابتدا به عنوان مشتری به محل کار من آمد، اما بعد از چند بار گفت که به من علاقه‌مند شده است و قصد دارد با من ازدواج کند. من هم از آنجایی که از همسرم جدا شده بودم تصمیم گرفتم پیشنهاد او را قبول کنم. اما به او گفتم مدتی باید با هم ارتباط داشته باشیم تا من بتوانم او را بیشتر بشناسم.

زن جوان ادامه داد: او قبول کرد و در مدتی که با او ارتباط داشتم این طور فهمیدم که او مردی متشخص و بسیار دست و دلباز است، چرا که برایم هدیه‌های گرانقیمت می‌خرید. بعد از مدتی کامران به خواستگاری من آمد و قرار شد بعد از انجام مقدماتی یک مراسم مفصل ازدواج بگیرد و زندگی مشترکمان را آغاز کنیم. در این مدت ما با هم در ارتباط بودیم تا این‌که یک روز کامران با من تماس گرفت و گفت که برای خرید یک آپارتمان 64 میلیون تومان پول کم دارد و از من خواست تا آن پول را به او قرض بدهم. من هم قبول کردم و قرار بود ظرف یک ماه این پول را به من پس دهد. یک ماه گذشت و خبر از پولی که مـن بـه کامران قرض داده بودم نشد. کم‌کم رفتار‌های او هم تغییر کرد. با من بدرفتاری می‌کرد و می‌گفت که دیگر دوستم ندارد. هر بار سراغ پولم را می‌گرفتم جواب سربالا می‌داد، تا این‌که تصمیم گرفتم در مورد کامران تحقیق کنم. در بررسی‌هایی که انجام دادم متوجه شدم کامران همسر و دو فرزند دارد و به دروغ می‌گفته که مجرد است. او آن‌طور که نشان می‌داد پولدار نیست و هر آنچه در مورد من گفته کاملا دروغ بوده است. به همین خاطر هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

با شکایت این زن کامران بازداشت شد.

وی در بازجویی‌های اولیه گفت که قصد اخاذی یا کلاهبرداری نداشته است. تحقیقات از این مرد ادامه دارد. بنابر این گزارش، بازپرس پرونده پس از بررسی شواهد و مدارک موجود متهم را با صدور قرار قانونی روانه زندان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها