گروه حوادث: قتل‌های زنجیره‌ای تاکنون در شهرهای بزرگ کشور رخ داده و شهرهایی مانند تهران، مشهد، کرج، آبادان و آخرین بار، قزوین به عنوان محل وقوع چنین جنایاتی مطرح شده اما به نظر می‌رسد دامنه این‌گونه قتل‌ها به شهرهای کوچک نیز سرایت کرده و پس از ماهشهر، اکنون از مهاباد شهری در استان آذربایجان غربی به عنوان کانون تازه‌ترین قتل‌های سریالی زنان سخن به میان می‌رود. سرهنگ علی ولی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی مهاباد دیروز یکشنبه در همین ارتباط از دستگیری عامل قتل‌های زنجیره‌ای زنان در این شهرستان خبر داد که با همدستی فردی دیگر تاکنون 4 زن را به قتل رسانده است.
کد خبر: ۲۷۰۶۳۶
این مقام انتظامی در گفتگو با ایرنا، انگیزه این قتل‌ها را سرقت طلا و جواهر زنان عنوان کرد و گفت: قاتل، زنانی را که دارای زیورآلات طلا و جواهر بودند، شناسایی می‌کرد و به شیوه‌های مختلف آنان را به دام می‌انداخت.

وی افزود: قاتل پس از گرفتار کردن زنان، آنان را می‌کشت و زیورآلاتشان را سرقت می‌کرد.

به گفته سرهنگ ولی‌پور، قربانیان این قاتل زنجیره‌ای، زنانی در سنین مختلف هستند و او تاکنون به قتل یک دختر 17 ساله و 3 زن 60، 63 و 79 ساله اعتراف کرده  است.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد افزود: این قاتل و همدستش با تلاش تیم ویژه متشکل از کارآگاهان آگاهی مهاباد و پس از انجام یک سری عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها