بازتاب

سـلام به تمامی دوستان و خوانندگان قاب‌کوچک بخصوص شما علاقه‌مندان ستون بازتاب. از این‌که یک‌ بار دیگر توفیق پیدا کردیم تا از طریق این ستون در خدمت شما خوبان باشیم خدا را شاکریم. ستون این هفته را با مطلبی از خانم گیسو امامی کاظمی از زاهدان با عنوان «رستگاران واقعی» آغاز می‌کنیم:« شاید پخش سریال دیدنی رستگاران که از شبکه سوم سیما در ایام تابستان در حال پخش است، دارای ویژگی‌های خاصی باشد، اما به نظر می‌رسد نوع داستان و محتوای این اثر این قابلیت و کشش را داشته باشد تا مخاطب را در طول ماجراهای گوناگون خود همراه سازد. بی شک چنین سریال‌هایی علاوه بر غنی بودن محتوایی قادرند کششی خاص را به جهت تعلیق‌ها‌ پدیدار نماید.»
کد خبر: ۲۶۵۷۶۴

 خانم عاطفه سوادکوهی نیز ضمن تقدیر از سریال «رستگاران» نوشته‌اند: «اکثر سریال‌هایی که آقای مقدم کارگردانی می‌کنند به جهت نوع موضوع و داستان‌هایی که در آن وجود دارد قادرند با مخاطب براحتی ارتباط برقرار کنند، اما باید توجه داشت به جهت آن‌که قصه‌ها در حوزه‌های اجتماعی است، بیننده با علاقه آن را تعقیب می‌کند.» آقای سیامک عمرانی از تهران از شبکه تهران به خاطر پخش فیلم‌های سینمایی جذاب تشکر کرده و نوشته‌اند: «انصافا شبکه تهران با پخش فیلم‌های دیدنی توانسته بینندگان زیادی را در تابستان به خود جذب کند که جای تقدیر دارد، اما به نظر می‌رسد اگر قبل از پخش فیلم‌ها نقد کوتاهی نیز بیان گردد، مخاطب با این آثار بسرعت ارتباط برقرار می‌کند.» خانم نسترن رشیدی از شبکه چهارم سیما درخواست کرده‌اند تا در تابستان گزیده‌ای از برنامه پرتو در صبح پخش شود. در بخشی از این متن آمده: «پرتو ، ویژه برنامه زنده شبکه 4 که سال‌های سال از این شبکه پخش می‌شود قادر است بسیاری از موضوعات و برنامه‌های علمی را بیان کند، اما ساعت پخش آن به جهت آن‌که پیک مخاطب بخصوص برای سریال‌های نمایشی است سبب گشته برخی از علاقه‌مندان از دیدن آن محروم شوند، پیشنهاد می‌شود حداقل هر روز صبح گزیده‌ای از این برنامه پخش گردد.« »رادیو آوا» عنوان نامه‌ای از آقای احمد آغازیان از تهران است که بخش‌هایی از آن را برایتان انتخاب کرده‌ایم:« رادیو آوا که از ساعت 17 تا ساعت 24 از صدای جمهوری اسلامی پخش می‌شود، جزو بهترین رادیوهای ایران است.

برنامه‌ای با گستره مخاطب عام که با پخش موسیقی‌های زیبا آن هم در حوزه‌های سنتی و غیرسنتی، موسیقی فیلم و محلی، خیلی‌ها را همراه خود ساخته ؛ همراهی ای که فقط آوای خوش موسیقی واسطه اصلی آن است.» آقای هوشمند کردی و خانم‌ها عصمت‌السادات جمعه‌ای و بهاره مشیری با ارسال نامه‌های گوناگون از قاب‌کوچک درخواست کرده‌اند تا گفتگویی ویژه با خانم مریلا زارعی تنظیم گردد.

آقای بابک فرخی از قم نیز از قاب‌کوچک درخواست کرده‌اند تا مصاحبه‌ای را با آقای تورج نصر از پیشکسوتان عرصه دوبله ایران تنظیم گردد. «بیشتر فیلم ایرانی پخش کنید» عنوان مطلبی از خانم نغمه صنیع‌‌خاتم از تهران است. ایشان ضمن تقدیر از صدا و سیما به خاطر توجه به قشر جوان بخصوص در ایام تابستان درخواست کرده‌اند تا بیشتر شبکه‌های تلویزیونی برای تابستان فیلم‌های ایرانی پخش نمایند.

دوستان و خوانندگان قاب‌کوچک، ستون بازتاب متعلق به شماست، شما می‌توانید نقدها، پیشنهادها و نظرهای خود را درخصوص برنامه‌های صداوسیما، فیلم‌های سینمایی در حال اکران و همچنین قاب‌کوچک به صندوق پستی4633 ــ 19395 و پست الکترونیکی ghabekoochak@jamejamonline.ir ارسال نمایید. تا هفته آینده و سلامی دیگر خدانگهدار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها