معاون فروش پارس خودرو:

مگان خودروی سال ایران می‌شود

با توجه به استقبال مشتریان و رشد فروش خودرو مگان در سه ماهه ابتدای سال، پیش بینی می شود خودرو مگان در سال 88، عنوان خودرو سال ایران را کسب کند.
کد خبر: ۲۶۵۳۸۴

به گزارش موج، فریبرز فیروز بخت معاون فروش شرکت پارس خودرو، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال 1388 تاکنون بیش از دو هزار دستگاه خودرو مگان تحویل مشتریان محترم شده و مگان از این نظر، یکی از پر فروش ترین خودروهای کلاس 250 میلیون ریال از ابتدای سال 88 است.

وی با اشاره به انتقال کامل خط تولید خودرو مگان از سایت شمالی شرکت پارس خودرو به سایت جنوبی و برنامه ریزی های بسیار دقیق برای تولید یکی از ایمن ترین خودروهای دنیا در کشور، اظهار داشت: بر اساس تمهیدات و هماهنگی های به عمل آمده با شرکت های تامین کننده قطعات، روند رو به رشد مناسبی در تولید خودرو مگان صورت پذیرفته است.

فیروز بخت مطابق اولویت های مهم مشتریان خودرو در جهان، استقبال مشتریان از ایمنی، کیفیت، زیبایی و دوام و خدمات پس از فروش است و تصریح کرد: شرکت پارس خودرو مصمم است با اقدامات موثر و در حال انجام، به زودی مراحل داخلی سازی این خودرو را به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای کشور به اتمام برساند.

معاون فروش شرکت پارس خودرو، در خصوص خدمات پس از فروش مگان نیز تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم در خصوص در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب تر این خودرو انجام شده است و امیدواریم از این پس نیز به نحوی ویژه، شایسته و در خور مشتریان ایرانی، شاهد انجام تعهدات و رشد چشمگیر در ارائه خدمات به صاحبان این خودرو باشیم.

فیروزبخت با اعلام تولید خودرو مگان 2000 سی.سی اتوماتیک و هفت دنده در داخل کشور افزود: تمام مراحل ظرفیت سنجی، لجستیک و برنامه ریزی های لازم برای تولید این خودروها در داخل کشور انجام شده است و به زودی علاوه بر این خودروها شاهد تولید خودروهای دیگری از خانواده مگان همچون مگان کوپه و مگان هاچ بک خواهیم بود.

وی در پایان پیش بینی کرد که قیمت مگان هفت دنده و اتوماتیک 2000 سی.سی، بین280 تا 300 میلیون ریال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها