سازمان حمایت اعلام کرد

هر پیامک ۱۰ ریال ارزان می‌شود

با ارسال 200 میلیون پیامک در روز قبل از انتخابات

رکورد ارسال پیامک درکشور شکسته شد

گروه اقتصاد: درست یک روز قبل از انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، مردم کشورمان با ارسال 200 میلیون پیام کوتاه، رکورد تعداد پیامک در یک روز را شکستند. به گزارش جام‌جم، با شروع موج تبلیغات ریاست‌جمهوری و محسوس شدن نقش رسانه‌ای به نام پیام کوتاه، مردم کشورمان با ارسال روزانه حدود 150 میلیون پیامک، این حرکت را سرعت بخشیدند و در 24 ساعت قبل از انتخابات و تقریبا در زمانی که تبلیغات ریاست جمهوری به پایان رسیده بود، مشترکان تلفن همراه با استفاده از این رسانه ارزان یک رکورد دیگر را ثبت کردند.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۱

در این روز 30 میلیون مشترک همراه اول حدود 110 میلیون و 14 میلیون مشترک ایرانسل حدود 85 میلیون پیامک ارسال کردند که طبق برآوردها حدود 5 میلیون پیامک نیز از سوی مشترکان سایر اپراتورها ارسال شد.

این پیامک‌ها در کل با رشد تقریبی 30 درصدی اکثرا توسط خود مشترکان ارسال شده است و طبق اعلام منابع آگاه در این دوره از انتخابات، پیامک‌های سازمان‌یافته نقش چندانی در اطلاع‌رسانی ایفا نکرد.

گفتنی است، پیامک‌های تبلیغاتی در کشور در حال حاضر توسط 3 شرکت خصوصی طرف قرار داد با همراه اول ارسال می‌شود که طبق اعلام یکی از این شرکت‌ها در این دوره درآمد چندانی از پیامک‌های تبلیغات ریاست‌جمهوری نصیب ایشان نشده است.

هم‌اکنون نزدیک به 50 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارند که از 2 اپراتور سراسری و 3 اپراتور استانی خدمات دریافت می‌کنند و در تمام روزهای تبلیغات، این اپراتورها خدمات سیگنالینگ خوبی به مشتریان ارائه کردند؛ این خدمات که بیشتر مربوط به ارسال و دریافت پیام کوتاه است، توانست نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی داشته باشد. همچنین طبق گزارش قبلی «جام‌جم»، درآمد روزانه اپراتورها از ارسال این پیامک‌ها به حدود 2 میلیارد تومان در روز رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها