فارس: یک گروه چینی که قبل از بازی‌های المپیک پکن به ایران آمده و از جنبه‌های مختلف زندگی هادی ساعی فیلمبرداری کرده بودند، هفته گذشته بار دیگر با حضور در ایران، پروژه خود را ادامه دادند. این گروه چند قهرمان المپیک را انتخاب کرده و از زندگی آنها برای موزه المپیک فیلم می‌سازند.
کد خبر: ۲۵۸۷۶۱

 بی.بی.سی: آخرین بازمانده کشتی غرق شده تایتانیک هفته گذشته در 97 سالگی درگذشت. میلوینا دین هنگام غرق شدن تایتانیک پس از برخورد به یک کوه یخ در ساعات نخست 15 آوریل 1912، تنها 9 هفته داشت.

 ایسنا: پس از سال‌ها کاوش، بقایای یک کشتی چندهزار ساله که از آن برای تجارب بین مردم دو تمدن باستانی استفاده می‌شده است، در خلیجی در کرواسی کشف شد. این پروژه از سال‌ها پیش توسط باستان‌شناسان زیر آبی از کشورهای کرواسی و فرانسه آغاز شده است و تاکنون، بخش‌هایی از عرشه و اسکلت کشتی که در بهترین شرایط هستند، کشف شده‌اند.

 وزارت زنان مالزی طرحی قانونی را در دست بررسی دارد که بر طبق آن تحقیر زنان تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت. مردانی که همسر خود را زشت بنامند، مطابق این قانون مورد مجازات قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه «استار» چاپ مالزی، وزارت زنان این کشور پیش از این نیز کاربرد خشونت روانی علیه زنان را در خانواده تحت تعقیب قانونی قرارداده بود.

بعد از گذشت حدود 2 ماه از پایان مراسم اسکار هنوز فیلم میلیونر زاغه‌نشین خبرساز است. ابتدا نوبت دختر خردسال این فیلم بود که خبر فروخته شدنش به یکی از شیوخ عرب حسابی سر و صدا به پا کرد، بعد ویرانی زاغه اسماعیل پسر خردسال خبرساز شد و حالا خانه‌دار شدن همین کودک خردسال توسط دنی بویل کارگردان فیلم جزو حواشی مطبوعات در هفته گذشته بود.

 ایسنا: «دزموند هچت» مرد جوان 29 ساله آمریکایی از 11 زن خود در مناطق مختلف این ایالت 21‌فرزند دارد! زنان این مرد در دادخواست خود به دادگاه ایالتی اعلام کرده بودند که شوهرشان باید هفته‌ای 440 دلار در اختیارشان بگذارد، اما این مرد براساس اعلام بازرسان ویژه دادگاه ایالت «تنسی» یک کارگر ساده بوده و قادر است تنها هفته‌ای یک دلار به خانواده‌هایش بپردازد! دوستان و آشنایان «دزموند هچت» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور گفته‌اند: این مرد با این که هنوز وارد دهه سوم زندگی خود نشده، 11 بار ازدواج کرده و 21 فرزند دارد؛ به همین دلیل برای حفاظت از آبروی خانواده‌ها باید این مرد را تنبیه کرد! اما دزموند در جلسه دادگاهی هنوز معتقد است که کار خطایی مرتکب نشده و تنها ازدواج کرده و 11 زن و 21 فرزند دارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها