نتایج نهایی مسابقات روبوکاپ

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران نتیجه نهایی چهارمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۳۲۱۰

مرتضی موسی‌خانی امروز در گفتگو با فارس در قزوین‌ بیان داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات ربوکاپ در قالب 19 لیگ در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند که در نهایت نتایج زیر حاصل شد.

وی ادامه داد: در بخش شبیه‌ساز تیم HFUT-Engine از دانشگاه Hefei چین، Helli Bash از دبیرستات علامه حلی و Miracle از دانشگاه صنعتی شیراز در رشته شبیه‌ساز فوتبال دوبعدی و تیم‌های SEU-Redsun از دانشگاه Southeast چین، HFUT-Engine از دانشگاه Hefei چین و Apollo 3D از دانشگاه Nanjing ‌چین در رشته شبیه‌ساز فوتبال سه‌بعدی و تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد قزوین و تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه WFWolves ازآلمان در رشته واقعیت ترکیبی به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران اضافه کرد: در بخش واقعی تیم‌های Darmstadt Dribblers ‌از آلمان، Fumanoid ‌از آلمان و Robo Allborz از کارتن‌سازی البرز در رشته ربات انسان‌نما و تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، Omid از دانشگاه شاهد و Persian ‌از دانشگاه امیر کبیر فوتبالیست سایز کوچک به پیروزی رسیدند.

وی اعلام کرد: همچنین تیم‌های Allame Helli-2 دبیرستان علامه حلی تهران، Mamut از دانشگاه آزاد مغان و Delijan از دانشگاه پیام نور دلیجان در رشته مین یاب دستی و تیم‌های Barot از دانشگاه آزاد زاهدان، Fantom از دانشگاه آزاد مهلات و Radical از پژوهش سرای استاد طاهر شهررضا در رشته مین‌یاب خودکار رقبای خود را شکست دادند و در جایگاه نخست تا سوم نشستند.

موسی‌خانی افزود: در رشته رقابت فنی ربات‌های مین یاب تیمی حائز رتبه اول نشد و تیم MAMUT دانشگاه آزاد مغان و تیم FANTOMدانشگاه آزاد مهلات دوم و سوم را کسب کردند و در رشته ربات خانگی نیز تیم‌های Sourena از دانشگاه امیر کبیر و MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به طور مشترک رتبه نخست را کسب کردند.

وی یادآورشد: تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد قزوین، YRA از دانشگاه آزاد یزد و Resquke از دانشگاه خواجه نصیر در رشته امدادگر واقعی نیز حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران توضیح داد: در بخش دانش‌آموزی تیم‌های Ariana ‌از دبیرستان دخترانه فرزانگان امین اصفهان، Allame Helli-2 دبیرستان علامه حلی تهران و Allame Helli-1 دبیرستان علامه حلی تهران در رشته فوتبال دانش‌آموزی یک به یک و تیم‌های Allame Helli-2 دبیرستان علامه حلی تهران، Emam Javad2 از دبیرستان امام جواد تهران و Allame Helli-1 دبیرستان علامه حلی تهران در رشته فوتبال دانش‌آموزی دو به دو جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان ساخت: تیم P2G از پژوهش سرای جوان منطقه دو تهران در رشته امداد ابتدایی به تنهایی رتبه نخست را صاحب شد و تیم‌های ABSM از دبیرستان انرژی اتمی، Robo Sadat از دبیرستان سادات اصفهان و Sepahan دبیرستان شهید اژه‌ای اصفهان در رشته امداد پیشرفته در جایگاه برتر اول، دوم و سوم ایستادند.

موسی‌خانی تصریح کرد: در رشته نمایش ربات‌ها نیز تیم‌های Roshanpgar از دبیرستان روشنگر تهران، Robust از شرکت رایانیک و Beta تیم آزاد فینالیست‌های اول تا سوم شدند.

وی عنوان داشت: در بخش رقابت فنی تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد قزوین و Resquke از دانشگاه خواجه نصیر در رشته بهترین ربات تصمیم‌گیری خودکار ربات‌های امدادگر و تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد قزوین در رشته رقابت فنی سایز کوچک به تنهایی رتبه برتر ایستاد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران گفت: در رشته نمایش ربات‌ها تیم‌های Robo Glazier از دانشگاه آزاد مجلسی و پژوهش سرای استاد طاهر شهررضا، تیم YKP از شرکت ARIO KAVIR PARS ‌‌و Emdadgar 2 از دانشگاه جهاد گیلان و ‌در رشته بهترین قدرت حرکت ربات‌های امدادگر تیم‌های MRL از دانشگاه آزاد قزوین، YRA از دانشگاه آزاد یزد و Allame Helli-1 دبیرستان علامه حلی تهران در رتبه‌های برتر اول تا سوم جای گرفتند.

وی تأکید کرد: در رشته نمایش ربات‌های این لیگ نیز تیم‌های Robo Glazier از دانشگاه آزاد مجلسی و پژوهش‌سرای استاد طاهر شهررضا، تیم YKP از شرکت ARIO KAVIR PARS ‌و Emdadgar 2 حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها