بهار سال آینده به بازار می‌آید،

ریو به قیمت 16 میلیون تومان

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از تولید و عرضه ریو گریبکس اتوماتیک با قیمت 16 میلیون تومان در بهار سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۰۰۹

به گزارش فارس ، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح خط تولید ریو گریبکس اتوماتیک اظهار داشت: در تولید ریو اتوماتیک 140 قطعه تعویض و 110 قطعه جدید نصب شده‌است.

وی با بیان اینکه نمونه‌های اولیه ریو اتوماتیک طی هفته‌های اخیر تولید شده‌است گفت: این خودرو دارای چند آپشن جدید است و موتور یورو 3 روی آن نصب شده‌ است.

وی نصب ایربک، کمربند ایمنی قابل تنظیم و همچنین قابلیت تنظیم چراغهای جلوی خودرو را از دیگر آپشن‌های ریو اتوماتیک عنوان کرد و افزود: به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای خریداران خودرو امکان نصب صندلی قابل تنظیم بر روی ریو اتوماتیک فراهم شده که از طریق نصب این صندلی میزان گودی کمر راننده قابل تنظیم است.

وی ادامه داد: افزایش و بهبود ایزوله بودن خودرو در مقابل صوت از دیگر اقدامات انجام شده بر روی ریو اتوماتیک است و علاوه بر این، کاهش آلودگی‌ حاصل از خودرو نیز در دستور کار سایپا قرار داشته است.

مدیر عامل شرکت سایپا در ادامه با اشاره به موضع‌گیری سازمان استاندارد در مورد تولید پراید با سطح استاندارد پایین در کشور گفت: همه خودروهای تولید سایپا، استانداردهای روز کشور را پاس می‌کنند و اگر این استانداردها را پاس نمی‌کنند، شما نباید مجوز تولید را صادر می‌کردید.

وی همچنین تصریح کرد: رسانه ملی هر روز با پخش برخی مصاحبه‌هایی عنوان می‌کند که خودروسازان باعث آلودگی هوا می‌شوند و یا به بحث قیمت‌گذاری خودروهای داخلی با رویکرد منفی می‌پردازد.

بذرپاش همچنین گفت: آتش نشانی نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و به جای آن به نقد خودروسازان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه همچنان منتظر ارائه آمار سوانح جاده‌ای و دلایل بروز آن گفت: تاکنون در این مورد آمار دقیقی منتشر نشده است.

مدیر عامل سایپا ادامه داد: خودروسازان نمی‌توانند در مورد مدیریت نظم ترافیکی در شهر پاسخ دهند.

وی صنعت خودروسازی را مظلوم‌ترین صنعت کشور دانست و افزود: زمانیکه افزایش قیمت جهانی مواد اولیه اتفاق افتاد، هیچ گونه افزایش قیمتی در خودرو نداشتیم و آن زمان کسی نپرسید که چرا خودرو گران نمی‌شود ولی امروز که قیمت مواد اولیه سیر نزولی پیدا کرده، می‌گویند چرا خودرو ارزان نمی‌شود.

وی گفت: در حال حاضر کاهش قیمت خودرو در دستور کار ما قرار دارد و ما فقط بین 2 تا 5/4 درصد سود روی هر خودرو در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: یک روز به خودروسازان اعلام می‌کنند که باید خودروی دو گانه سوز تولید کنید، روز دیگری می‌گویند که تولید نکنید و حتما فردا می‌خواهند بگویند خودروی سه گانه سوز تولید کنید!

بذرپاش افزود: با این حال خودروسازان همواره با تغییرات کنار آمده‌ و دستورات صادر شده را اجرا کرده‌اند به طوریکه 50 درصد تولیدات سایپا طی سال گذشته و امسال دو گانه سوز بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: رقابت‌های بین بنگاهی نباید باعث شود اظهار نظرهای نادرست در مورد برخی تولیدات مانند مینیاتور انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها