زرگری از زنجان: مدارس شهر زنجان مربی بهداشت ندارند، چرا آموزش و پرورش در این زمینه اینقدر سهل‌انگار است؟
کد خبر: ۲۲۵۸۰۵

حسنی از رشت: 9 ماه است برای دریافت تسهیلات وام کالا از بانک اقتصاد نوین شعبه صیقلان در نوبت هستم، ولی تاکنون به دلایل مختلف موفق به دریافت آن نشده‌ام.

یک شهروند: مسافربران شخصی، کارمندانی هستند که در مسیر خانه و اداره مسافرکشی می‌کنند والا کسی با بنزین لیتری 400تومان این کار را نمی‌کند. پس بهتر است دولت نسبت به پرداخت عوارض (شارژ ماهانه)‌ آنها  به عوامل ذی‌ربط، تدبیری بیندیشد.

محمدرضا صادقی از اندیمشک: مدت‌هاست پمپ گاز سی. ان. جی این شهرستان خراب است. وقتی علت را جویا می‌شویم، اظهار می‌کنند باید بازرس از شیراز، اصفهان و ... بیاید تا نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

فرجی از قرچک ورامین: پس از یک سال خرابی کنتور آب منزلم، ماموران آبفا کنتور نو نصب کردند. بعد از یک هفته کارکرد، این کنتور نیز خراب شد. وقتی به اداره مربوط اطلاع دادم، گفتند باید مجددا وجهی به حساب آنها  واریز کنم تا کنتور دیگری نصب کنند. حال قضاوت کنید آیا این رفتار آنها  با مشترک انصاف است؟

یک هموطن از کرج: نانوایان شهرک حصار در کرج، از پخت نان ساده (بدون خشخاش)‌ پرهیز می‌کنند و با افزودن چند دانه خشخاش روی نان‌ها، قیمت را 100 تومان افزایش می‌دهند.

رسولی از تهران: برخی رانندگان اتوبوس خط میدان تجریش به شهرک قائم‌ رفتار بسیار نامناسبی با مسافران دارند. از شرکت واحد درخواست رسیدگی دارم.

گنج‌پور از تهران: با افزوده شدن اتوبوس‌های مسافربر ریالی، دیگر جایی برای پوشش دادن اتوبوس‌های بلیتی نیست و این در حالی است که اتوبوس‌های ریالی هر نرخی که بخواهند، از مسافران دریافت می‌کنند و وقتی علت را جویا می‌شویم، می‌گویند بنا به مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه‌ها تغییر کرده است.

ترشیذی از سبزوار: تقاطع جاده سیمان با کمربندی سبزوار دارای دوربرگردان‌های خطرناک است، به‌گونه‌ای که دید کافی وجود ندارد و عده زیادی جان خود را بر سر این موضوع از دست داده‌اند. چرا در این محل پل زیرگذر احداث نمی‌شود؟

یک شهروند: در آزمون کاردانی به کارشناسی روز جمعه29/9/87 دانشگاه آزاد واحد اهواز به داوطلبان رشته مهندسی نقشه‌برداری برای پاسخ به پرسش‌های تخصصی اجازه استفاده از ماشین‌حساب را نداده و این در حالی است که پاسخ به این سوالات بدون ماشین حساب بسیار زمانبر و در بعضی موارد، امکان‌پذیر نبود، ولی در آزمون مشابهی که سازمان سنجش در تابستان 87 برگزار کرد این اجازه به داوطلبان داده شد که از ماشین‌حساب‌های خاص و مورد تایید سازمان سنجش استفاده شود.  حالا مسوولان پاسخ دهند که چرا تلاش چند ماهه داوطلبان برای قبولی، ‌این‌گونه به بازی گرفته می‌شود.

در پی درج پیام مورخ 16 آبان با عنوان روستای عظیم‌آباد فاقد آب آشامیدنی است روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: روستای مذکور دارای شبکه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است و هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ آب آشامیدنی وجود ندارد. در ضمن علاوه بر شبکه آب آشامیدنی روستا به لحاظ مجاورت با پالایشگاه تهران، تعدادی شیر برداشت آب تهران نیز در روستا نصب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها