آنلکا، مرد کلیدی چلسی

بی.بی.سی: لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی چلسی تاکید کرد برای او آنلکا به اندازه دروگبا اهمیت دارد.دروگبا با گل خود سبب شد چلسی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. با این حال اسکولاری گفت: فراموش نکنیم اگر به این جایگاه در لیگ قهرمانان و مکان دومی جدول در لیگ برتر رسیده‌ایم، به خاطر این بوده که گلزن ما آنلکا است. دروگبا بازیکنی مهم و یکی از بهترین‌ها در جهان است، اما دوست دارم به آنلکا فکر کنم.
کد خبر: ۲۲۳۱۲۸

قرارداد تازه بنیتس

خبرگزاری فرانسه: رافائل بنیتس سرمربی لیورپول تاکید می‌کند آینده تیمش درخشان است؛ چون او به عقد قرارداد تازه با باشگاه نزدیک شده است.مطبوعات انگلیس گزارش داده‌اند بنیتس در آستانه عقد قرارداد تازه با لیورپول قرار گرفته که مدتش چهار سال و نیم خواهد بود. بنیتس که با استفاده از جوانان لیورپول در این فصل موفقیت‌های خوبی برای تیمش آورده، گفت: استفاده از جوانانی که در خود باشگاه تربیت شده‌اند، همیشه خوب است. تا به امروز کارها خوب پیش رفته.

انتقاد مورینیو از اینتر

یورواسپورت: به دنبال شکست اینترمیلان مقابل وردربرمن و دوم شدن این تیم در گروهش،  مورینیو با انتقاد از عملکرد شاگردانش گفت: سزای اینتر است که در مرحله حذفی با قرعه دشواری روبه‌رو شود.  ما به عنوان تیم دوم گروه صعود کرده‌ایم و می‌دانیم به تیم‌هایی چون بارسلونا، منچستریونایتد یا لیورپول برخورد خواهیم کرد.ما دو بازی آخر خود در لیگ قهرمانان را باخته‌ایم. البته علت اصلی باخت به وردربرمن مصدوم بودن چند بازیکن ما بود و در پایان فوریه چهره اینتر واقعی را خواهید دید.

زیدان بازمی‌گردد

گل: زین‌الدین زیدان پس از 2 سال دوری از فوتبال برای بازگشت به دنیای توپ گرد ابراز تمایل کرد. البته او این‌بار قصد ندارد بازی کند، بلکه به دنبال آن است مدیر یک باشگاه فوتبال یا مردی کلیدی در مدیریت باشگاه شود. او به تلویزیون فرانسه گفت: آماده‌ام که به فوتبال برگردم و در قلب یک باشگاه قرار بگیرم. البته در فکر مربیگری نیستم، بلکه به مدیریت فکر می‌کنم. زیدان گهگاه در بازی‌های فوتبال خیرخواهانه برای کمک به بیماران و مستمندان شرکت می‌کند.

توتی در فکر لیورپول

تریبال فوتبال: پس از صعود مقتدرانه رم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، فرانچسکو توتی کاپیتان این تیم ابراز امیدواری کرد تیمش تا مرحله نهایی این لیگ پیش برود. توتی گفت: در بازی‌ نهایی این فصل لیگ قهرمانان که در شهر رم برگزار خواهد شد، دوست ندارم تماشاگر باشم.دلم می‌خواهد در فینال مقابل لیورپول قرار بگیریم. هافبک محبوب رم افزود: باید واقع‌بین‌ باشیم. لیگ قهرمانان بهترین فرصت ماست، در حالی که در سری A ایتالیا بخت زیادی برای قهرمانی نداریم.

آرشاوین در راه رئال مادرید

گل: آندری آرشاوین ستاره  زنیت سن پترزبورگ تایید کرد مقصد بعدی او پایتخت اسپانیاست. دیک ادووکات، سرمربی زنیت در نشستی مطبوعاتی گفت: راموس سرمربی جدید رئال مادرید یکی از هواداران فوتبال آرشاوین است. می‌توانم تایید کنم مقام‌های دو باشگاه زنیت و رئال مادرید مذاکرات مقدماتی را برای انتقال این بازیکن آغاز کردند. البته هنوز متن قراردادی روی میز گذاشته نشده، اما تماس‌ها ادامه دارد. باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی نیز برای جذب او ابراز تمایل کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها