در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش خبرنگار ما ، دکتر اکبری با متهم کردن مطبوعات به بزرگنمایی این حادثه افزود: این ماده برای بالا بردن ضریب اکتان در بنزین استفاده می شود و هر روز صدها لیتر بنزین که حاوی این ماده است ، در پمپ بنزین روی دست مردم می ریزد و اتفاقی نمی افتد، بنابراین نباید درباره عوارض آن بزرگنمایی کرد.ب وی پایداری معمولی این ماده را در آب 137روز عنوان کرد و گفت : اگر آب دریاچه هوادهی شود، این ماده زودتر از بین می رود. دکتر اکبری درباره چگونگی وقوع حادثه گفت : محموله ام .تی .بی .ای . از بندر ماهشهر برای استفاده در پالایشگاه تبریز به وسیله یک تانکر فرسوده حمل می شده است و راننده تانکر هم که مردی 50ساله بوده ، در طول این مسیر هیچ کمکی نداشته است و از نوع محموله نیز بی اطلاع بوده است . مسیر این جاده نیز صعب العبور و پرپیچ و خم است که در یکی از این پیچها، تانکر به صخره خورده و سوراخ شده است . او افزود: وزارت نیرو تضمین کرده تا وقتی آلودگی آب برطرف نشود، آب آشامیدنی مردم را از منابع دیگر تامین کند. دکتر اکبری با اشاره به آمار بالای سوانح رانندگی در ایران گفت : اگر سرعت در جاده ها قانونمند شود، فضای ترافیکی خودرو، موتورسیکلت و عابر جدا شود و همچنین ضریب دقت رانندگان افزایش پیدا کند، آمار حوادث امروز رانندگی 50درصد کاهش می یابد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم