با ادامه فیلمبرداری «مختارنامه» از روز دوشنبه 22 مهرماه، گروه سازنده این سریال، فیلمبرداری بخش‌های تازه آن را در منطقه شهریار آغاز کرد. طبق پیش‌بینی‌ها، قرار است فیلمبرداری در این منطقه تا نیمه آبان ماه طول بکشد و بعد از این مرحله، گروه سازنده خود را آماده حضور در دکورهای شهر مکه کند.
کد خبر: ۲۰۹۷۸۰

به گزارش سیمافیلم در مرحله جدید، صحنه‌ها در بیابان فیلمبرداری می‌شود و دیگر ساخت دکور مطرح نخواهد بود. تمامی صحنه‌ها نیز جز یک صحنه، در روز فیلمبرداری خواهد شد.

پایان جنگ نصیبین، بخش‌هایی از نبرد مکه و فضای بیابان، صحنه‌های جدیدی هستند که در این قسمت مقابل دوربین می‌روند.

عنایت شفیعی، کریم اکبری‌مبارکه، مهدی تقی‌نیا، محمد صادقی، احمد علامه‌دهر، فرهاد اصلانی، محمود جعفری ، حسن میرباقری، محمود عطایی، رضا کیانیان، جعفر دهقان، صالح میرزاآقایی، مجید علی اسلام و... بازیگرانی هستند که در این بخش به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال که به تهیه‌کنندگی محمود فلاح در مرکز سیمافیلم تولید می‌‌شود، در بیش از 40 قسمت، داستان زندگی و قیام «مختار ابوعبیدثقفی» ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف روایت می‌کند. او یک علوی دو آتشه است که عشق و ارادت زیادی به خاندان پیامبر (ص) دارد.

سیاستمداری کهنه‌کار و باهوش و در عین حال جنگاوری بی‌‌نظیر است. مختار سیاست را خوب می‌شناسد. فرماندهی کاردان و در شجاعت و بی‌‌باکی بی‌‌مثال است. شهرت مختار به دلیل قیامی است که پس از واقعه عاشورا با هدف خونخواهی از شهدای دشت کربلا توسط او شکل می‌گیرد و به پیروزی می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها