با برپایی یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی صورت می‌گیرد

قزوین؛ شهری برای پیاده‌روی

بزرگ‌ترین همایش پیاده‌روی جهان با حضور 500 هزار نفر در قزوین برگزار می‌شود. رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین اظهار داشت: در پی انتخاب قزوین به عنوان شهر پیاده‌روی جهان، بزرگ‌ترین همایش پیاده‌روی جهان، 26 مهرماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۲۵۹

مهدی عبدالرزاقی با اشاره به برگزاری 8 همایش پیاده‌‌روی در سطح استان، یادآور شد: پس از همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده‌ها که در 23 آذر 86 و با حضور روسای هیات‌های ورزش همگانی سراسر کشور و دبیرکل فدراسیون ورزش‌های همگانی جهان برگزار شد، شهر قزوین به عنوان شهر پیاده‌روی جهان انتخاب و این الگو به عنوان یک طرح از سوی استان و از طریق فدراسیون جهانی ورزش‌های همگانی به کشورهای جهان ارائه شد.

وی هدف از برپایی این همایش را ایجاد روحیه شور و نشاط بین مردم و اعتلا و توسعه ورزش‌های همگانی ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون 500 هزار نفر برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند و کار ثبت‌نام از خانواده‌ها در سطح استان همچنان ادامه دارد.

عبدالرزاقی به حضور خانواده‌های شرکت‌کننده از 24 شهر و 52 روستای استان در این همایش اشاره  و اظهار کرد. به دلیل حجم بالای جمعیت شرکت‌کننده نیروهای انتظامی و هلال‌احمر نیز برای ساماندهی شرایط با برگزارکنندگان همکاری فعال خواهند داشت.

گفتنی است که به هزار نفر از شرکت‌کنندگان جایزه‌هایی اهدا می‌شود.

قزوین ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها