ضمن عرض سلام خدمت دوستان و خوانندگان محترم قاب کوچک و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان، ستون بازتاب این هفته را با مطلب سرکار خانم هدی شاکری با عنوان «مقدم‌هایتان ماندگار» آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۲۰۵۷۷۹
برنامه زنده تلویزیونی دو قدم مانده به صبح که نزدیک به یک سال است که از شبکه چهارم سیما پخش می‌شود، جزء آن دسته از برنامه‌های تلویزیونی است که هیچ‌گاه مخاطب را خسته نمی‌کند حتی با جرات می‌توان گفت که تکرار این برنامه نیز برای مخاطبان رسانه جذاب است، موضوعات ویژه‌ای که در این برنامه طرح می‌شود و بخصوص حضور کارشناسان گوناگون از شاخصه‌های این برنامه است. دو قدم مانده به صبح ثابت کرد، می‌شود در عین سادگی، برنامه‌ای را پی‌ریزی کرد که سریعا با مخاطب رابطه برقرار کند. آقای احمدعلی گلکار ضمن انتقاد از شبکه تهران به خاطر پخش سریال نمایشی مامور بدرقه نوشته‌اند. واقعا از شبکه تهران باید پرسید رابطه میان این سریال تلویزیونی با ماه مبارک رمضان چیست؟ قطعا هر سریال نمایشی در هر مقطعی از سال تولید و پخش شود، نمی‌توان بر آن خرده گرفت، اما مجموعه‌ای که مرتبا از آن به عنوان ویژه ماه مبارک رمضان نام برده می‌شود، آیا نباید هیچ رابطه و پیوندی را با این ماه برقرار کند. آقای کیومرث باهریان با ارسال نامه‌ای ضمن تقدیر از شبکه دوم سیما به خاطر پخش سری برنامه‌های پلی به گذشته، نوشته‌‌اند، معمولا برنامه‌هایی با رویکرد تاریخی دارای وضعیت ماهوی خاصی است، مثلا یا خیلی خشک و بی‌روح است و یا اینکه کلام‌ها آنقدر ثقیل است که بیننده چیزی از آن در نمی‌یابد اما برنامه پلی به گذشته با آن که یک برنامه تاریخی است اما بسیار روان و جامع می‌باشد. مطالب تاریخی با ظرافت‌های خاص خود طرح شده و با یک هدفمندی خاص به پیش می‌رود و از همه مهم‌تر نحوه بیان و طرح موضوعات توسط آقای معتضد بسیار جذاب و روان است. خانم عاطفه مشکین در مطلبی با عنوان «سریالی سراسر از عشق و مقاومت» ضمن تقدیر از شبکه چهارم سیما به خاطر پخش سریال تلویزیونی در برابر باد نوشته‌اند گرچه سریال دیدنی در برابر باد سال‌های پیش از طریق شبکه اول سیما پخش شده بود اما تکرار آن در شبکه چهارم سیما بار دیگر بسیاری را به خود جذب کرد موضوعی که در این سریال طرح گشته، نگاهی ویژه به مقاومت و ایمانی است که مردم یک سرزمین نسبت به نژاد و میهنشان دارند. خانم بهاره کامرانی و آقایان غلامعباس داستانی و رضا الیاسی در نامه‌های جداگانه‌ای از برنامه ویژه افطار شبکه دوم سیما تشکر کرده‌اند. آقای داستانی در این خصوص نوشته‌‌اند: «ماه من سلام» با اجرای دیدنی آقایان کاردان و مدرس جزو برنامه‌های دیدنی قبل از افطار است به خصوص بخش‌های گوناگون این برنامه نظیر بخش داستان دست‌ها. «ماه من سلام» قابل قیاس با هیچ یک از برنامه‌های قبل از افطار نیست. خانم آیدا توکلی در نامه مفصلی ضمن انتقاد از برخی سریال‌های رمضانی نوشته‌اند، برخی سریال‌های رمضان امسال مانند مامور بدرقه و بزنگاه به شدت از ضعف موضوعی رنج می‌برند، این سریال‌ها گرچه با ایجاد فضایی طنزآلود مخاطبانی را به خود جلب کرده‌اند اما قطعا بدانید که هیچ اثر ماندگاری در آنها وجود ندارد.

 آقای بهزاد پورمقبلی و خانم‌ها راحله شادی، مریم احمد یاری، شکوفه کاسبی و فاطمه‌السادات موسوی در نامه‌های جداگانه‌ای از قاب کوچک درخواست کرده‌اند تا گفتگوی ویژه‌ای را با خانم‌ها مرجانه گلچین و مهراوه شریفی‌نیا، تنظیم گردد. دوستان و خوانندگان عزیز قاب کوچک، ستون بازتاب متعلق به شما خوبان است، شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود را از برنامه‌های گوناگون رادیو و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی در حال اکران و همچنین ویژه‌نامه قاب کوچک به صندوق پستی 4633  19395 و پست الکترونیکیghabekoochak@jamejamonline.ir  ارسال نمایید. تا هفته آینده و سلامی دیگر خدانگهدار.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها