جام جم آنلاین - ترافیک شبکه جهانی بدنبال حمله بزرگ و ناشناخته ویروسی به قلب اینترنت ، در آسیای شرقی و جنوب شرقی دچار کندی ممتد شد این حمله 22000 سرور را از کار انداخت.به گزارش جام جم آنلاین حمله کنندگان ناشناس با حمله ویروسی
کد خبر: ۱۹۸۴۰
مشابه حمله سال 2001 codered توانستند ترافیک اصلی اینترنت را کند کرده و کاربران اینترنت در کشورهای تایلند ، کره جنوبی ، ژاپن و کامبوج را فلج سازند.
براین اساس بسیاری از کاربران ضمن کند شدن خطشان با ویروس های خطرناک متعددی در میل باکس شان مواجه شده و نتوانستند آنرا دفع کنند.
هاوارد اشمیت مشاور بوش در امور جرایم سایبر گفت: تحقیقات اولیه آنها به همراه اف بی آی نشان می دهد که حمله کنندگان ویروس خود را براساس حفره جدیدی که در اسکیوئل مایکروسافت کشف شده ، تنظیم و تعریف کرده اند و قربانیان نیز بصورت Random (تصادفی) مورد حمله قرار گرفته اند.
گفته می شود در هر ثانیه حدود ده هزار ویروس به سرورهای اسکیوئل فرستاده شده است .
اشمیت ضمن انتقاد از مایکروسافت گفت آنها اخیرا پس دستور حفره مذکور را ارائه داده اند اما راهبران را درمورد نحوه نصب و تغییرات اصولی روی دیتابیس اسکیوئل پس از نصب راهنمایی نکرده اند.
خبرگزاری ان اچ ک ژاپن گفت ضمن کند شدن سرورها حدود 200 هزار حمله شمارش شده در هر ساعت توسط مانیتورکنندگان ترافیکی ثبت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها