"علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با "سید حسن نصرالله " رهبر حزب الله لبنان با تبریک پیروزیهای اخیر ملت و مقاومت لبنان به وی گفت: فریبکاری دیپلماتیک آمریکا به آخر رسیده است و اگر آنها دست از دردسر سازی در منطقه برندارند با مقاومت همه مسلمانان مواجه می شوند.
کد خبر: ۱۸۸۹۳۷
به گزارش دفتر رییس مجلس ، لاریجانی در این تماس تلفنی که شب گذشته انجام شد،‌ از مجاهدتهای سید حسن نصرالله در راه سعادت ملت لبنان و سرافرازی ملل مسلمان ستایش کرد و او را فخر اسلام نامید.

رییس مجلس ، حرکت داهیانه دیپلماتیک سید حسن نصرالله را عاملی دانست که از یک طرف باعث آرامش منطقه گردید و از طرفی پیامی قوی به صهیونیستها داد که دچار بن بست استراتژیک درمنطقه شده اند و راهی جز قبول حقانیت ملت فلسطین ندارند وگرنه در آینده جز حقارت دستاوردی نخواهند داشت و این پیام قوی و مستحکم همپای شادی دل مردم لبنان ، ارزشمند و تاثیر گذار در آینده لبنان و جهان اسلام است .

دکتر لاریجانی، مانور پرتوان سیاسی حزب الله و مقاومت در ساماندهی دولت لبنان را ستود و آن را عامل استقرار آرامش در لبنان خواند. وی گفت: با این اقدام حزب الله نشان داد که فریبکاری دپیلماتیک آمریکا به آخر رسیده است و منطقه آگاه از رفتار دوگانه ومزورانه آمریکاست و اگر آنان دست از دردسر سازی درمنطقه برندارند با مقاومت همه مسلمانان مواجه می شوند.

سید حسن نصرالله هم از تماس تلفنی لاریجانی وسخنان دلگرم کننده وی تشکر کرد و گفت : ارزیابی حضرتعالی برای بنده ارزش بالایی دارد وشما و ملت ایران را شریک دراین پیروزی می دانیم و جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان ملت لبنان بوده است و این پیروزی ها مرهون چنین پشتیبانی هایی است.

وی افزود: ما از حمایت های جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم و آرزو می کنم هرچه سریعتر جنابعالی را زیارت کنم .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها