اخبار

دیابلو 3

بلیزارد در یک اقدام انتحاری بدون مقدمه ساخته شدن دیابلو 3 را اعلام و سپس مقادیر زیادی دموی گیم پلی منتشر کرد. این خبر برای طرفداران بازی های نقش آفرینی بسیار خوش کننده است و بازگشت دیابلو در کنار فال آوت می تواند سال خوبی را برای آنها به وجود بیاورد. در حال حاضر عرضه شدن دیابلو 3 تنها برای PC اعلام شده اما شایعاتی در مورد وجود یک نسخه کنسولی هم وجود دارد.
کد خبر: ۱۸۸۵۰۹

کرونوتریگرDS

یک خبر مسرت بخش دیگر هم برای طرفداران بازی نقش آفرینی در هفته گذشته منتشر شد. اسکوئر انیکس قرار است یک نسخه DS از بازی مشهور کرونوتریگر را منتشر کند. این بازی یک نوع بازسازی از نسخه اولیه خواهد بود که روی کنسول SNES بود. در مورد تاریخ عرضه این بازی هنوز خبری در دست نیست اما ظاهرا کرونوتریگر DS در زمستان امسال به بازار خواهد آمد.

فرم ویر 4/2 موقتا تعطیل شد

فرم ویر 4/2 پلی استیشن 3 یکی از مهم ترین اتفاقات چند وقت اخیر این کنسول بود. در این فرم ویر بالاخره سیستم پاداش ها (همانند Achievment  های ایکس باکس) پیاده شد و بازی کننده ها می توانند در میانه بازی به منوهای اصلی کنسول دسترسی داشته باشند. اما کاربرهایی که در روزهای اولیه فرم ویر 4/2 را دانلود کرده بودند، مشکلاتی از قبیل قفل شدن سیستم در هنگام اجرای بازی ها داشتند. شکایت ها آنقدر زیاد شد که سونی موقتا این آپدیت را از سایتش حذف کرده است. تا این لحظه هنوز خبری از توضیح سونی یا بازگشت فرم 4/2 نیست.

3 بعدی  ولی سبک‌

کونامی اعلام کرد در کنار  Order of Ecclesia که قرار است در پاییز برای DS عرضه شود، یک بازی دیگر کسلوانیا به نام Judgment هم برای Wii منتشر کند. این بازی سه بعدی است و سبک آن با همه کسلوانیاهای دیگر فرق دارد. در Judgment بازی کننده ها قادر خواهند بود در قالب کاراکترهای خوب و بد مشهور همه سری های کسلوانیا با هم مبارزه کنند. این بازی مبارزه ای هم در پاییز امسال به بازار خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها