توتی نیمکت‌نشین شد

یوفا: فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم آ.اس.رم ایتالیا بقیه فصل جاری فوتبال را دور از میدان خواهد بود و استراحت می‌کند. او در مسابقه تیمش مقابل لیورنو که شنبه برگزار شد، از ناحیه لیگامنت زانوی راست مصدوم شد. مهاجم 31 ساله تیم رم پس از 39 دقیقه بازی مجبور به ترک میدان شد و مانسینی جایش را گرفت. اولین گزارش‌های پزشکی از مصدومیت توتی، حکایت از آن دارد که او به مدت 6 ماه قادر به بازی نخواهد بود و ممکن است همین هفته زانویش جراحی شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۷۴

بارسا فرگوسن را می‌خواست

ساندی اکسپرس: الکس فرگوسن سرمربی تیم منچستر یونایتد در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فاش کرد که زمانی بارسلونا به او پیشنهاد مربیگری داده بود. فرگوسن گفت: وقتی سرمربی تیم آبردین اسکاتلند بودم، با من درباره قبول مربیگری تیم بارسلونا صحبت شد و نظرم را پرسیدند. آن زمان تری ونه بلز هدایت این تیم را به عهده داشت و قرار بود بارسا را ترک کند. البته نمی‌دانم اگر مربی تیم بارسا می‌شدم؛ شیوه‌های کارم در اسپانیا کارساز می‌شد یا نه.

گفتگو برای جذب رونالدینیو

سایت گل:  باشگاه میلان ایتالیا به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که حاضر است برای به خدمت گرفتن رونالدینیو و زامبروتا 30 میلیون یورو بپردازد. ارنستو بروتزتی، مذاکره‌کننده باشگاه میلان با نمایندگان رونالدینیو و زامبروتا پشت میز مذاکره نشست. بروتزتی گفت: بزودی گالیانی با مدیران ارشد بارسا گفتگو خواهد کرد تا طرفین به توافق دست یابند.

باشگاه میلان درصدد است پیش از پایان فصل جاری فوتبال، زامبروتا را همراه رونالدینیو به سن‌سیرو ببرد.

کاپیتان کاپلو کیست؟

فیفا: فابیو کاپلو پس از آن که سرمربی تیم ملی انگلیس شد، اعلام کرده بود که تا شروع مسابقه‌های مقدماتی جام‌جهانی 2010 به شیوه گردشی، کاپیتان این تیم را تعیین خواهد کرد.

 وقتی از کاپلو پرسیدند بالاخره کاپیتان ثابت تیم تو کیست، گفت: کاپیتان باید یک بازیکن نمونه در تمرینات و یک رهبر در زمین مسابقه باشد و البته امیدوارم او الگویی در بیرون از محیط فوتبال و در زندگی برای دیگران باشد. این عقیده را همیشه داشته‌ام و فقط به تیم انگلیس مربوط نمی‌شود.

شاید جرارد به بازی با چلسی نرسد

بی‌بی‌سی: رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی لیورپول فاش کرد که استیون جرارد، کاپیتان تیمش شاید به بازی مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا نرسد.

جرارد 27 ساله در بازی تیمش مقابل فولام که به پیروزی دو بر صفر لیورپول انجامید، از ناحیه گردن آسب دید.

بنیتس گفت: در حال حاضر نمی‌دانم وضع جرارد چه خواهد شد.

پزشکان مشغول مداوای او هستند و وضع گردنش رو به بهبود است.

هم آنری می‌ماند و هم رایکارد

اسپورتینگ لایف: فران سوریانو، نایب رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که تیه‌ری آنری به لیگ برتر انگلیس بازنمی‌گردد و فصل آینده هم در نیوکمپ خواهد بود. سوریانو رفتن رایکارد سرمربی بارسا به لیگ برتر را نیز رد کرد و گفت: او هم می‌‌ماند. سوریانو که با شبکه 5 رادیو اسپانیا گفتگو می‌کرد، گفت: هفته قبل با رایکارد صحبت کردم و او ابزار تمایل کرد اینجا بماند.

پیش از این مطبوعات اسپانیا و انگلیس گزارش داده بودند رایکارد فصل آینده سرمربی چلسی خواهد شد. در همین حال سایت گل نوشت آنری به لیگ برتر خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها