جام‌‌جم: رضا عنایتی با 12 گل زده در مکان دوم جدول گلزنان است، اما تیمش، الامارات از آخر تیم دوم است! مهاجم سابق باشگاه استقلال به همین خاطر دیگر نمی‌خواهد در الامارت بماند. او به مهر می‌گوید: دیگر نمی‌خواهم در تیمی بازی کنم که همیشه برای جلوگیری از سقوط تلاش می‌کند. فصل آینده هم در فوتبال امارات می‌مانم، اما پس از بررسی پیشنهاد‌ها، تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم. عنایتی 2 گل از 3 گل الامارت را در برتری شنبه شب این تیم مقابل حتا به ثمر رساند.
کد خبر: ۱۷۰۱۷۱

اکبرپور: از خودم بدم آمده!

جام‌جم: مهاجم ایرانی تیم الظفره امارات، از شرایط خود گله‌مند‌ است. علیرضا اکبرپور به فارس می‌گوید: زمانی که در ایران بودم، شاید روزی 20 تلفن از خبرنگاران داشتم؛ اما پایم را که به امارات گذاشتم، هیچ کس حتی حالم را هم نمی‌پرسد. به همین خاطر از خودم بدم آمده است!

شاید بهتر باشد؛ اکبرپور دلیل این امر را در عملکرد ضعیفش جستجو کند. او در این فصل حتی 4 گل هم برای الظفره نزده است.

رضایی: من بی‌تعصب نیستم‌

جام‌جم: هواداران و مسوولان باشگاه نباید تلاش‌های 5 سال مرا به دلیل یک دقیقه اشتباه، فراموش کنند. من بی‌غیرت و بی‌تعصب نیستم.

اینها حرف‌های شیث رضایی، مدافع اخراجی پرسپولیس به فارس است. شیث باز هم به اشتباهش اعتراف کرد، اما شاید دیگر این صادقانه حرف زدن هم به او کمک نکند. 

محمود کریمی؛ خداحافظ تا پایان فصل

جام‌جم: این هم آخرین بدشانسی سپاهانی‌ها. محمود کریمی به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه چشم تا پایان فصل از همراهی تیمش محروم شد. به گفته پزشکان، او باید از ناحیه شبکیه چشم مورد عمل جراحی قرار گیرد.

پرسپولیس در کانادا و امریکا

جام‌جم: با برطرف شدن مشکل باشگاه پرسپولیس و شرکت آلفا، سرخپوشان تهرانی در تیرماه، برای برگزاری 3 دیدار راهی کانادا و آمریکا می‌شوند. به گزارش سایت باشگاه، با امضای این قرارداد ضمن مختومه شدن پرونده حقوقی مطرح شده در دیوان داوری ورزش، باشگاه از عواید مالی انجام این بازی‌های دوستانه منتفع خواهد شد.

پرچم الکترونیکی داوران در گمرک

مهر:‌ کمیته داوران فدراسیون فوتبال تعدادی پرچم الکترونیکی را برای تسهیل در امر قضاوت داوران تهیه کرده، اما این وسایل هنوز از گمرک ترخیص نشده است. ظاهرا فدراسیون فوتبال باید حق کمرگی ورود این ادوات به کشور را بپردازد، اما هنوز در این خصوص اقدامی نشده است.

سفردوباره قلعه‌نویی به ازبکستان‌

جام‌جم: امیر قلعه‌نویی بلافاصله پس از بازی تیمش با پرسپولیس، بار دیگر  به ازبکستان می‌رود تا با مسوولان تیم پاختاکور وارد مذاکره شود. گویا پاسخ قلعه‌نویی به مسوولان باشگاه مس، منوط به نتیجه مذاکرات او با سران پاختاکور است.

ترکی؛ داور استقلال  راه‌آهن

جام‌جم: محسن ترکی، از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان داور دیدار حساس استقلال و راه‌آهن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انتخاب شد. این بازی فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها