گروه رسانه:بهترین روش برای اطلاع یافتن از این‌که یک فیلم سینمایی چگونه ماندگار می‌شود و در ذهن مردم می‌ماند، این است که پای صحبت‌ کارگردان آن فیلم بنشینیم. برنامه یک فیلم یک تجربه که سری جدید آن در شبکه‌4 در دست تولید است، این امکان را برای علاقه‌مندان سینما به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۱۶۹۳۶۴

پخش سری جدید برنامه یک فیلم،یک تجربه در 26 قسمت از مهرماه آغاز می‌شود.ناهید دل‌آگاه درباره فیلم‌هایی که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود، به خبرنگار جام‌جم گفت: 26‌فیلم مطرح ایرانی  را برای این برنامه در نظر گرفته ایم که از میان آنها می‌توان به چهارشنبه سوری،طلسم،آن سوی آتش،قصه‌های بازار،یک بار برای همیشه،ماهی‌ها عاشق می‌شوند و... اشاره کرد.

دل آگاه با بیان این نکته که 10 قسمت از این برنامه آماده نمایش است، گفت: ساخت این برنامه‌ها را به کارگردانان جوانی که در زمینه کارگردانی فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند تجربیاتی دارند،سپردیم چون بر این باور هستیم که ساخت برنامه‌هایی چون یک فیلم، یک تجربه به خلاقیت و پیگیری خاصی نیاز دارد که فقط یک جوان علاقمند از پس آن بر می‌آید.

دل آگاه در ادامه با ذکر این نکته که در سری جدید برنامه برخی سکانس‌های بعضی از فیلم‌ها مانند طبیعت بی‌جان را بازسازی کرده‌ایم، گفت: برنامه‌هایی که به فیلم‌های مشق شب، سرزمین خورشید،یاد و یادگار، قرمز، چهارشنبه‌سوری، پرده آخر، کافه ترانزیت، طلسم، فرش باد و آن سوی آتش می‌پردازد، آماده نمایش است.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌هایی که به فیلم‌های اتوبوس شب، دونده، طبیعت بی‌جان، قصه‌های بازار و بچه‌های آسمان می‌پردازد در مرحله تدوین هستند و برنامه فیلم‌های روز واقعه، یک بار برای همیشه، شب یلدا، گاو، آتش سبز، مادر، ماهی‌ها عاشق می‌شوند و لاک‌پشت‌ها هم پرواز می‌کنند در مرحله فیلمبرداری قرار دارند.
دل آگاه تصمیم دارد درآینده برنامه‌هایی چون هنرمندان نوآور، تخت سلیمان و نگاه ملی(روستاهای شگفت انگیز ایران) را برای تلویزیون تهیه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها