دیدنی های نوروز در شبکه 3 سیما

ویژه برنامه های نوروزی گروه های مختلف شبکه 3سیما اعلام شد. بنابر این گزارش ، واحد تامین برنامه شبکه 3سیما قرار است در ایام نوروز فیلم هایی چون شعله 2 (رام گوپال وارما)، شاخه گلی برای عروس (قدرت الله صلح میزرایی )، طعمه (آنتونی فوکوا)، قلقلک (مسعود نوابی )، پیرمردها کشوری ندارند (برادران کوئن )، تقاطع (ابوالحسن داوودی )، جستجوگر (دیوید ال کانینگهام )، چشمان سیاه (ایرج قادری )، سیل (تونی میچل )، کریش (راکش روشن ) نبرد نهایی (ویلسون ییپ )، نوماد جنگجو (سرجی بودرو وایوان پاسر)، علی ودنی (وحید نیکخواه آزاد)، بله برون (داوود موثقی ) و گورو (مانی راتنام ) را به آنتن پخش بسپارد. علاوه بر این فیلم ها واحد تامین برنامه ، برنامه مثل های خودمونی را در 13قسمت 45دقیقه ای پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۳۷۳۳

گروه ورزشی این شبکه نیز با 4برنامه ، مهمان خانه های شما خواهد بود. در برنامه خاطرات فوتبال که به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و گزارشگری مزدک میرزایی و اسکندر کوتی تهیه شده ، ضمن پخش بازی های قدیمی از زبان بازیکنان تاثیرگذار آن بازی ها، اتفاقات بازی روایت می شود و برنامه زنده بهارسی هم در شهرهای جنوبی کشور و با حضور ورزشکاران ، قهرمانان و کارشناسان و هنرمندان اجرا خواهد شد.برنامه مردان آهنین هم همچون گذشته یکی از برنامه های ایام نوروزی خواهد بود و مثبت یک ، یک مسابقه علمی است که در این گروه و برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

گروه فرهنگ و معارف اسلامی مجموعه دور و نزدیک و نیستان را تدارک دیده است . مستند دور و نزدیک سفری به مناطق مرزی کشورمان و تصویری از آدم های این مناطق است که آن را احمدجان میرزایی و امین قدمی کارگردانی کرده اند و در مجموعه نیستان نیز به بعضی از آثار مولانا پرداخته می شود.

همچنین گروه اجتماعی شبکه 3نیز مانند هرسال ویژه برنامه تحویل سال را به مدت 240دقیقه تدارک دیده و برنامه بهار 78را هم با محوریت گفتگو با شخصیت های گوناگون آماده کرده است.

گروه سیاسی نیز با برنامه یک سال یک نگاه مهمترین رخدادهای داخلی و خارجی را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها