
در این نشست، ضمن تشریح اقدامات و برنامههای انجامشده توسط مدیریت استان در حوزههای مختلف، نمایندگان بازنشستگان به بیان مسائل و مطالبات این قشر پرداختند. ضرورت اجرای همسانسازی حقوق بازنشستگان، بهبود خدمات بیمه تکمیلی، توجه به مسائل رفاهی و معیشتی و همچنین پیگیری مطالبات مرتبط با ماده ۸۵ از مهمترین موضوعات مطرحشده در این جلسه بود. استاندار اردبیل نیز در ادامه با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از جایگاه و نقش ارزشمند بازنشستگان در توسعه و پیشرفت جامعه قدردانی کرد و بر ضرورت رسیدگی به مطالبات این قشر تأکید نمود. وی همچنین قول داد موضوعات و مسائل مطرحشده از طریق دستگاههای اجرایی ذیربط و در سطوح ملی و از طریق مقامات کشوری، بهویژه در زمینه همسانسازی حقوق بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵، مورد پیگیری قرار گیرد. در پایان این مراسم، از حاضران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به پاس خدمات و تلاشهای آنان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما