
به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، با افزایش احتمال وقوع آتشسوزی در فصل گرما، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از راهاندازی پایگاه امداد و اطفای هوایی در فرودگاه شهدای ساری خبر داد. این اقدام با هدف ارتقای سرعت عمل در مهار حریق و کاهش خسارات احتمالی صورت میگیرد، هرچند که همچنان بر لزوم اتخاذ راهبردهای پیشگیرانه تأکید میشود.حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع متعدد حریق در استان، از احداث پایگاه امداد و اطفای هوایی در فرودگاه شهدای ساری خبر داد.
وی افزود: با راهاندازی این پایگاه ماموریت استانهای شمالی با مرکزیت ساری انجام خواهد شد.مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار نسبت به پیشبینی افزایش دما در ماههای آینده، بر لزوم اندیشیدن به راهکارها پیش از وقوع حوادث تأکید کرد.محمدی یادآور شد: همچنین احداث ایستگاههای امدادی اطفای حریق در مناطق مختلف استان، از جمله الیت نیز در دستور کار قرار دارد.